Δείτε πόσο μπορούν να εμπιστευτούν οι μηχανές αναζήτησης και η Google την ιστοσελίδα σας και χτίστε ένα site περί οπής ! ! !
Σε ένα κόσμο που μεταβάλλεται καθημερινά η πολυπλοκότητα μας αποτρέπει να δούμε ξεκάθαρα τι έχει σημασία για το SEO και την κατάταξη μιας ιστοσελίδας στη Google.
Συνέχεια νέες έννοιες έρχονται στο προσκήνιο και μία από αυτές που αρκετοί που είστε μυημένοι στο SEO έχετε συναντήσει είναι το trust flow ή TF.
Το Trust Flow είναι ένας δείκτης αξιοπιστίας μιας ιστοσελίδας από την άποψη των backlinks, μετράει δηλαδή κατά πόσο περί οπής και αξιόπιστα είναι τα backlinks που έχει λάβει μια ιστοσελίδα καθώς και το πόσο αξιόπιστες είναι οι ιστοσελίδες με τις οποίες συνδέεται.
Το Trust Flow εισήχθηκε για πρώτη φορά τον Μάιο του 2012 από την εταιρεία Majestic SEO.
Είναι ένας τεχνητός δείκτης εμπιστοσύνης που χαρακτηρίζει μια ιστοσελίδα πόσο αξιόπιστη είναι και άμα συνδέεται με ιστοσελίδες που ανήκουν σε αξιόπιστες γειτονιές.
Πως μπορώ να βρω το Trust Flow της ιστοσελίδας μου...;;;
Για να βρείτε το trust flow της ιστοσελίδας σας το μόνο που θα πρέπει να κάνετε είναι να ανοίξετε έναν δωρεάν λογαριασμό τεστ ώστε να έχετε πρόσβαση σε περισσότερα δεδομένα για την ιστοσελίδα σας και τα link που έχει λάβει.
Θα πρέπει να μεταβείτε στην ιστοσελίδα της Majestic SEO και να κάνετε εγγραφή.
Μπορείτε να δείτε και το trust flow σας χωρίς να κάνετε εγγραφή, απλά δεν θα έχετε πρόσβαση σε περισσότερα αναλυτικά στοιχεία που μπορεί να σας φανούν χρήσιμα, μπορεί και όχι.
Τι άλλο μπορεί να δει κάποιος με το Trust Flow της Majestic...;;;
Μια μικρή ανάλυση που έκανα σήμερα το πρωί για το Paramarketing, μου έδωσε τα παρακάτω αποτελέσματα.
Με Trust Flow 42, και citation flow ή CF 46 θεωρούμαστε μάλλον η καρδιά της αξιοπιστίας στο ίντερνετ, δεδομένου ότι η Google έχει για το ευρωπαϊκό της site το Google.com.ec TF 47 και CF 33!
Ο δείκτης TF έχει κλίμακα από το 0 έως και το 100.
Στο επίσημο site της η Google έχει TF 94, που σημαίνει ότι μπορείτε να εμπιστευτείτε τη Google ως πηγή απόκτησης backlinks για την ιστοσελίδα σας.
Μετράει το Trust Flow στην κατάταξη μιας ιστοσελίδας στη Google...;;;
Τώρα το ερώτημα είναι το εξής: είναι σημαντικό το Trust Flow για την κατάταξη σας στη Google...;;;
Η απάντηση είναι άμεσα όχι. Το trust flow δεν περιλαμβάνεται μέσα στους 200 βασικούς παράγοντες κατάταξης του αλγορίθμου της Google.
Όμως περιλαμβάνονται έμμεσα πάρα πολλά στοιχεία που προσμετράει το Trust Flow τα οποία είναι κοινά με τον αλγόριθμο κατάταξης της Google όπως:
• Η σχετικότητα των ιστοσελίδων που συνδέονται με εσάς
• Τα nofollow και τα dofollow links
• Οι c-class IPs και άλλα.
Γνωρίζω πάρα πολλούς ειδικούς στην ευρύτερη κοινότητα του SEO οι οποίοι ποτέ δεν έχουν κοιτάξει στην ζωή τους το Trust Flow score μιας ιστοσελίδας για να αποφασίσουν αν είναι άξια αναφοράς ή αν αξίζει τον κόπο να συνδεθεί κάποιος μαζί της με backlink.
Topical Trust Flow
Κάποια άλλοι δείκτες που περιλαμβάνει η ανάλυση του Trust Flow είναι το Topical Trust Flow που δείχνει πόσο κοντά είστε με βάση το market niche, την κατηγορία των ιστοσελίδων με τις οποίες συνδέεστε (οι οποίες έχουν backlinks σε εσάς).
Τώρα η ερώτηση είναι πάλι η ίδια; Μας ενδιαφέρει το Topical Trust Flow...;;;
Μας ενδιαφέρει από άποψη σχετικότητας και μόνο αλλά και για λόγους τοπικού SEO.
Από άποψη σχετικότητας θα πρέπει να έχουμε backlinks από όσο το δυνατόν πιο σχετικά site με το δικό μας αντικείμενο.
Για παράδειγμα εάν είμαστε εταιρεία SEO, θα πρέπει να έχουμε περισσότερα backlinks από ιστοσελίδες που ασχολούνται με το SEO.
Μπορεί να είναι άλλες εταιρείες SEO, να είναι ενημερωτικά blogs ή ιστοσελίδες με εργαλεία για το SEO.
Τα σχετικά backlinks μας ανεβάζουν περισσότερο έναντι των μη σχετικών ή γενικών backlinks.
Όπως είπε και πριν 2.400 χρόνια ο Αριστοτέλης, ποιότητα έναντι της ποσότητας.
Τα σχετικά backlinks θεωρούνται ποιοτικότερα backlinks από την Google.
Όσον αφορά τα τοπικά αποτελέσματα αναζήτησης, για να έχουμε καλύτερη κατάταξη στα τοπικά αποτελέσματα αναζήτησης και στα Google Maps, θα πρέπει να έχουμε αποκτήσει περισσότερα backlinks από ιστοσελίδες που είναι γεωγραφικά εγγύτερα με εμάς.
Για την ελληνική αγορά για παράδειγμα μας βοηθάνε περισσότερο τα backlinks που αποκτιούνται από ιστοσελίδες με κατάληξη .gr.
Link Density των εισερχομένων συνδέσμων (indound links)
Ένα μέτρο του πόσο spam θεωρούνται τα εισερχόμενα backlinks από τη Google είναι και το πόσα συνολικά εξερχόμενα backlinks (μαζί με τα εσωτερικά backlinks) έχει η σελίδα από την οποία έχετε αποκτήσει το backlink.
Επειδή η Google θεωρεί ότι θα πρέπει μια σελίδα να έχει λιγότερα από 100 εξερχόμενα ή εσωτερικά links για να μην θεωρηθεί link farm, καλό θα ήταν να αποφύγετε τα πολύ δημοφιλή backlinks και τις ιστοσελίδες με την πολύ μεγάλη πυκνότητα συνδέσμων.
Εξαίρεση βέβαια αποτελεί η Wikipedia και πολλά άλλα τέτοια site όπου τα backlinks είναι χιλιάδες και όχι απλώς 100.
Οι κανόνες είναι για να παραβιάζονται.
Μερικά ποιοτικά στοιχεία για τα backlinks της ιστοσελίδας σας
Μερικά ακόμα εγκυκλοπαιδικά στοιχεία για την ιστοσελίδα σας και τα backlinks της είναι ο αριθμός των συμπληρωματικών συνδέσμων ή Supplemental Links που δείχνει το πόσες σελίδες έχουν περισσότερα από ένα backlink προς εσάς.
Άλλα βασικά στοιχεία της μιας εικόνας χίλιες λέξεις που έχουμε από πάνω είναι:
• Ο αριθμός των backlinks από αρχικές σελίδες (homepage links) που έχει μεγαλύτερη βαρύτητα στην κατάταξη μιας ιστοσελίδας.
• Ο αριθμός των ενεργών σε σύγκριση με τον αριθμό των διαγραμμένων link
• Ο αριθμός των direct με τον αριθμό των indirect links
• Το ποσοστό των dofollow links σε σύγκριση με το ποσοστό των nofollow links
• Και το ποσοστό των ιστοσελίδων με https που θεωρείται και αυτό μέτρο ποιότητας των ιστοσελίδων που συνδέονται με εσάς.
Θα έπρεπε να δώσετε μεγάλη βαρύτητα στο TF...;;;
Κατά προσωπική άποψη για να απλοποιήσετε τα πράγματα, αλλά και για οικονομία χρόνου, ακόμα και να μην κοιτάξετε το TF, πάλι θα έχετε πολύ καλά αποτελέσματα στις μηχανές αναζήτησης.
Μπορείτε να ζήσετε και χωρίς αυτό.
Ωστόσο, όσοι είναι αναλυτικοί τύποι και τους αρέσει η έρευνα, μπορούν να εγγραφούν στο Majestic SEO και να εντρυφήσουν βαθύτερα στον μαγικό κόσμο των backlinks και των μηχανών αναζήτησης.
Αναδημοσίευση του Γιάννη Διβράμη
Δημοσίευση σχολίου Blogger Facebook
Παρακαλώ, την προσοχή σας ! ! !
* Εάν εντοπίσετε κάποιο πρόβλημα σε κάποια δημοσίευση (μη ενεργός συνδεσμος λ.χ. ή οτιδήποτε άλλο), παρακαλούμε κάντε τον κόπο να γράψετε στα σχόλιά σας, το οποιοδήποτε πρόβλημά σας, ώστε να προβούμε στην άμεση διόρθωσή του.
Επίσης, μπορείτε να αποστείλετε ένα "Ευχαριστώ" προς όσους ασχολήθηκαν & σας προσέφεραν ένα... κομμάτι από τη γνώση τους.
Παράκληση προς τους φίλους αναγνώστες-σχολιαστές:
* Να αποφεύγετε να γράφετε με greekglish γιατί τα σχόλιά σας ΔΕΝ θα γίνονται δεκτά.
* Αποφεύγετε το spamάρισμα στα σχόλια. - Please don't spam me!
* Σε περίπτωση που δεν έχετε καταλάβει κάτι, επικοινωνήστε μαζί μας μέσα από την φόρμα των σχολίων και θα σας απαντήσουμε σε εύλογο χρόνο, γι' αυτό ΜΗΝ καταφεύγετε στη αποστολή e-mail για τις όποιες απορίες σας.
* Χρησιμοποιήστε το Reply (που βρίσκεται κάτω από την εικόνα χρήστη), αν θέλετε να του απευθύνετε το λόγο, ή να απαντήσετε σε προυγούμενο σχόλιο.
* Το μέγιστο όριο χαρακτήρων είναι 4.096
* Τα σχόλιά σας θα δημοσιεύονται μετά τον απαραίτητο έλεγχο.
Σημείωση: Όσοι θέλετε να παίρνετε ειδοποιήσεις για τα σχόλια που κανετε, μην ξεχάσετε να τικάρετε το κουμπί "Να λαμβάνω ειδοποιήσεις"
Σας Ευχαριστούμε για την κατανόηση και την επίσκεψή σας.!