Σε αυτό το άρθρο θα μάθετε:
• Πως να αυξήσετε την συνολική ορατότητα της ιστοσελίδας σας στη Google και σε όλες τις μηχανές αναζήτησης.• Πως να ενισχύσετε τις άμυνες της ιστοσελίδας σας σε μια επικείμενη τιμωρία της Google.
• Πως να αποκτήσετε πελατολόγιο από τα ηλεκτρονικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
• Πως να κάνετε διαφήμιση στο ίντερνετ και παράλληλα να ανεβαίνετε στο SEO.
Γιατί τα social media είναι η διαφήμιση του παρόντος και του μέλλοντος.
Μετά και τις τελευταίες αλλαγές του αλγορίθμου της Google (Google’s Panda, Penguin και Hummingbird search algorithms) έχουν επηρεαστεί περίπου το 90% των αποτελεσμάτων αναζήτησης της Google σύμφωνα με το έγκυρο SEO site Search Engine Watch.Οι αλλαγές αυτές τείνουν να εξαλείψουν τον ρόλο των παραδοσιακών διαφημιστών και της παραδοσιακής διαφήμισης και έχουν μεταφέρει τη διαφήμιση σε δύο μεγάλους παίχτες σήμερα:
• Το Google Adwords και τη Google και...
• Τα Social Media Ads και ανεξάρτητα site banners.
Η πρώτη κατηγορία διαφημίσεων περιλαμβάνει τη Google, το YouTube και όλο το διαφημιστικό δίκτυο της Google, το AdSense.
Η δεύτερη κατηγορία διαφημίσεων περιλαμβάνει τις διαφημίσεις όλων των μέσων κοινωνικής δικτύωσης όπως, του Facebook, Twitter - που δυστυχώς δεν λειτουργεί ακόμα με Ελληνική γεωγραφική στόχευση – Tumblr και πολλά ακόμα ανερχόμενα social media και ανεξάρτητα site που βάζουν διαφημίσεις με banners.
Ο λόγος που τα οριοθετώ έτσι είναι ότι στην πρώτη κατηγορία υπάρχουν οι διαφημίσεις που δεν επηρεάζουν καθόλου το SEO του διαφημιζόμενου ούτε θετικά, ούτε αρνητικά.
Ενώ στην δεύτερη κατηγορία μιλάμε για διαφημίσεις που επηρεάζουν ουσιαστικά το SEO της προβαλλόμενης ιστοσελίδας είτε θετικά, είτε αρνητικά.
Για αυτά τα μέσα και αυτές τις ιστοσελίδες που επηρεάζουν τα αποτελέσματα της Google μέσω της διαφήμισης θα μιλήσουμε παρακάτω.
Facebook Advertising και SEO.
Η ερώτηση τώρα που τίθεται είναι γιατί το Google Adwords και η διαφήμιση στη Google με banner δεν επηρεάζει τα οργανικά αποτελέσματα της Google...;;;Αυτό γίνεται γιατί σύμφωνα με τη Google, τα Google Adwords αν και καταγράφονται στα στατιστικά της ιστοσελίδας ως οργανικές αναζητήσεις, δεν συμμετέχουν στον αλγόριθμο της Google.
Όσοι λοιπόν ασχολείστε με το Google Adwords, συγχαρητήρια μόλις χάσατε από το SEO σας. Είστε οι λεγόμενοι αιμοδότες της Google και σας θαυμάζω για την γαλαντομία σας...!!! Είστε πιο κεμπάρηδες και από τον Τόλη Βοσκόπουλο...!!!
Τώρα το επόμενο ερώτημα είναι...
Ποια είναι η πιο κατάλληλη διαφήμιση που μου δίνει παράπλευρα οφέλη και στο SEO της προβαλλόμενης ιστοσελίδας...;;;
Θα σας το πω ξεκάθαρα, η διαφήμιση με banner που έχει σύνδεσμο με τη λέξη κλειδί προς τη διαφημιζόμενη ιστοσελίδα, προσμετρείται ως backlink εικόνας ή image link από τη Google, άρα μας ανεβάζει στο SEO μας.
Επίσης και η διαφήμιση στο Facebook μιας δημοσίευσης ή απευθείας της ιστοσελίδας μας και όχι της σελίδας στο Facebook έχει ως παράπλευρες θετικές συνέπειες τα like και τα shares της δημοσίευσης, του προϊόντος αν πρόκειται για ηλεκτρονικό κατάστημα ή της ιστοσελίδας μας.
Όπως όλοι ξέρουμε, τα like και οι κοινοποίησεις, τα σχόλια στο Facebook και η συνολική μας δραστηριότητα προσμετρείται από τη Google ως θετικοί ψήφοι για την συνολική κατάταξη της ιστοσελίδας μας.
Social Media Signals ή Κοινωνικά σήματα που επηρεάζουν την κατάταξη στη Google.
Παρακάτω είναι μερικά από τα κοινωνικά σήματα που δείχνουν να επηρεάζουν την κατάταξη της ιστοσελίδας σας στη Google.• Αριθμός των Tweets
• Authority των Λογαριασμών των χρηστών του Twitter
• Αριθμός των Facebook Likes
• Facebook Shares ή κοινοποιήσεις
• Authority των λογαριασμών του Facebook
• Pinterest Pins
• Ψήφοι από τα Social Sharing Sites
• Αριθμός των Google+1
• Authority των Google+ Λογαριασμών
• Σχετικότητα των Social σημάτων
• Social σήματα σε επίπεδο Site
• Likes στο Tumblr
Όταν λέμε ότι επηρεάζουν τη Google, εννοούμε ότι προσφέρουν διπλό ρόλο.
Πρώτον κάθε κοινοποίηση ή διαμοιρασμός είναι και ένα backlink και
δεύτερον, κάθε δραστηριότητα σε social media είναι και ένας θετικός ψήφος που επηρεάζει βραχυπρόθεσμα τουλάχιστον την ιστοσελίδα σας ή τη συγκεκριμένη σελίδα από το site σας που πήρε το κοινωνικό σήμα.
Τα σήματα θα ήθελα να πω ότι έχουν βραχυπρόθεσμη και μεσοπρόθεσμη ισχύ, ενώ με το πέρασμα του χρόνου φθίνουν.
Mobile SEO και Social Media.
Σχεδόν όλα τα σοβαρά social media σήμερα έχουν την δική τους έκδοση για κινητά και για τις κινητές συσκευές.Αυτό γίνεται είτε μέσω της mobile έκδοσης του social media ή μέσω κάποιας ειδικής εφαρμογής που διατίθεται δωρεάν στο App Store της Apple ή στο Google Play.
Το Mobile marketing ή το Mobile Commerce είναι η άγρια δύση με την πληθώρα ευκαιριών.
Θα πρέπει κάθε μοντέρνα ιστοσελίδα να έχει το δικό της mobile SEO και να είναι πλήρως συμβατή με την νέα αλλαγή του αλγορίθμου της Google για κινητές συσκευές.
Επίσης θα πρέπει να προσθέσετε εάν έχετε ιστοσελίδα σε WordPress τα απαραίτητα κουμπιά διαμοιρασμού για τα social media που είναι ορατά για τις κινητές συσκευές.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε δύο πρόσθετα για αυτό το σκοπό:
• Jetpack Shares
• Hupso Share Buttons
Θα πρέπει να επιλέξετε ένα από τα δύο παραπάνω πρόσθετα και η γνώμη μου κλείνει υπέρ του Hupso γιατί διαθέτει μεγαλύτερη παραμετροποίηση και μπορεί να τοποθετηθεί στην αρχή και όχι στο τέλος μόνο της σελίδας.
Google Plus.
Το Google Plus είναι το τελευταίο κορυφαίο από άποψη σημαντικότητας social media που έχει δημιουργηθεί από τη Google για να φρενάρει τον μεγάλο γίγαντα των social media, facebook.Το Google Plus, όπως είναι γνωστό, δεν απολαμβάνει την προτίμηση των χρηστών που ασχολούνται με τα social media.
Για αυτό και παραμένει ακατοίκητο εδώ και πολύ καιρό και έτσι θέλουν να νομίζουν όλοι γιατί αυτό πρόκειται να αλλάξει τα προσεχή έτη.
Και είναι σίγουρο ότι θα αλλάξει, γιατί το Google Plus συμμετέχει περισσότερο από όλα τα άλλα social media στον αλγόριθμο αναζήτησης της Google.
Αυτό κρίνεται λογικό αφού Google και Google Plus είναι το ίδιο μαγαζί.
Με πολύ αυστηρή λογοκρισία, δεν αφήνει τίποτε γυμνό, spam ή ύποπτο για spam περιεχόμενο να ευδοκιμήσει, θεωρώ ότι το Google Plus αν και δεν απαιτεί την ταυτοπροσωπία που απαιτεί το Facebook, που σημαίνει ότι ένας χρήστης μπορεί να έχει και να διαχειρίζεται παραπάνω από έναν λογαριασμούς είναι υποχρεωτικό για το SEO να έχετε λογαριασμό σε αυτό.
Παρακάτω σας δίνω 6 χρυσές συμβουλές για να αυξήσετε τη δημοτικότητα σας στο Google Plus.
1. Συνδέστε το site σας με το Google Plus.
Ένα WordPress Site έχει όλα τα απαραίτητα εργαλεία για να συνδέσετε το site σας με το Google Plus. Επειδή το Google plus είναι πλέον παράγοντας SEO, ο ίδιος ο Matt Cuts το προτείνει για να ανέβουμε θέσεις στη Google.
2. Κάντε 5.000 φίλους στο Google Plus.
Και πάλι η μαζική έκθεση είναι το μυστικό της επιτυχίας. Προσθέστε 5.000 φίλους για να σας βάλουν και οι άλλοι στους κύκλους τους.
3. Ανοίξτε και δεύτερο προφίλ.
Και προσθέστε ξανά άλλους 5.000 φίλους, έτσι θα έχετε πιο πολλές πιθανότητες να σας βρουν.
4. Δημοσιεύστε καθημερινά στο Google Plus.
Όπως κοινοποιείτε τις δημοσιεύσεις, τα άρθρα, τα προϊόντα και τις σελίδες από το site σας, έτσι και δω θα κάνετε το ίδιο για να προσελκύσετε κόσμο, αλλά και να εντάξετε στα προσωποποιημένα αποτελέσματα αναζήτησης της Google την ιστοσελίδα σας.
5. Δημιουργήστε μια σελίδα στο Google Plus με τη λέξη κλειδί.
Γιατί όλες οι σελίδες στο Google Plus βγαίνουν και στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google. Δημιουργήστε τη σελίδα σας όπως έχετε τη σελίδα σας στο Facebook και προσθέστε τη διεύθυνση από το site σας. Μετά γεμίστε το με πολύτιμο μοναδικό περιεχόμενο, φωτογραφίες και βίντεο!
6. Δημιουργήστε ένα πολυπληθές group στο Google Plus.
Το μεγαλύτερο στοιχείο επιτυχίας στο ίντερνετ είναι ο κόσμος...!!! Φέρτε κόσμο και οδηγήστε τον στην ιστοσελίδα σας, στο blog ή στο e-shop σας.
Φροντίστε όλος αυτός ο κόσμος να γραφτεί στη λίστα σας και μετά να γίνουν ακόλουθοι-φίλοι-πελάτες σας.
Τέσσερα WordPress Plugins ειδικά για Social Media SEO.
Στον αγώνα σας για περισσότερες δημοσιεύσεις στα social media, θα ήθελα να προσθέσω ότι τα κατάλληλα WordPress Plugins θα μπορέσουν να επαυξήσουν τις λειτουργίες της ιστοσελίδας σας.
Μερικά από τα πιο χρήσιμα πρόσθετα είναι τα παρακάτω:
• AA’s Digg Digg Alternative
• Hupso Share Buttons
• Facebook Comments Plugin
• Google+ Comments
Τα δύο πρώτα είναι για διαμοιρασμό στα social media, ενώ τα δύο τελευταία είναι για την υποβολή σχολίων και παρατηρήσεων στο site σας μέσω του Facebook ή του Google Plus.
Επειδή τα σχόλια στα social media είναι πολύ σημαντικά για τη Google, μάλλον θα πρέπει οπωσδήποτε να προσθέσετε ένα από τα δύο αυτά plugins στην ιστοσελίδα σας σήμερα κιόλας.
Τα Social Media σας προστατεύουν από μια επικείμενη τιμωρία της Google.
Αφιερώνω αυτήν την ξεχωριστή παράγραφο στο κεφάλαιο διαμοιρασμός περιεχομένου με το χέρι στα social media για να σας τονίσω τον κίνδυνο τιμωρίας της Google αν προσπαθήσετε να χειραγωγήσετε τα αποτελέσματα αναζήτησης με τεχνητό τρόπο.Τεχνητός τρόπος θεωρείτε η χρήση λογισμικού Black Hat SEO, η χρήση ειδικού λογισμικού μαζικών δημοσιεύσεων στο Facebook και οτιδήποτε σκουπίδι δημιουργείται από bot και όχι από το δικό σας το χεράκι.
Έτσι, άμα λοιπόν κάνατε κάποια παρασπονδία και έχετε τη φωλιά σας λερωμένη, ίσως να μην κοιμάστε τα βράδια γιατί ζείτε με τον φόβο των Ιουδαίων, καλύτερα να στραφείτε στο Social Media SEO και να επιδοθείτε στο παλιό κλασικό like, share και tweet με το χέρι σας.
Θα καταφέρετε όχι μόνο να θωρακίσετε την ιστοσελίδα σας απέναντι στη Google, αλλά και να φέρετε πραγματικούς επισκέπτες από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στην ιστοσελίδα σας.
Αν θα θέλατε να ανεβάσετε την ιστοσελίδα σας με τον σωστό, εκτός Σελίδας SEO τρόπο, μπορείτε να ζητήσετε μια προσφορά για προώθηση ιστοσελίδας.
Ahrefs: Ίσως το πιο αξιόπιστο εργαλείο για Social Media SEO.
Ίσως πολύ από εσάς παρεξηγημένα έχετε παρανοήσει τη χρησιμότητα των εργαλείων SEO καθώς και την αξιοπιστία τους.Και επειδή έχω δοκιμάσει δεκάδες και για να μην υπερβάλλω, εκατοντάδες εργαλεία και έχω ξοδέψει άπειρες ώρες χωρίς να βρω κάποιο πρακτικό όφελος θα ήθελα να σας αποκαλύψω ότι άμα το site σας μεσουρανούσε και ξαφνικά έχει χάσει οργανική επισκεψιμότητα ή θέσεις στη Google δεν είναι γιατί σας τιμώρησε η Google.
Ο πρώτος λόγος είναι ότι έχετε προσπαθήσει να βελτιώσετε και να προωθήσετε την ιστοσελίδα σας έχοντας τα λάθος εργαλεία που σας δίνουν λάθος μέτρα και σταθμά βελτίωσης.
Έτσι, καήκατε βελτιώνοντας παράγοντες που δεν προσμετρούνται από τη Google.
Λυπάμαι φίλοι μου αλλά πέσατε σε Ζονκγ...!!!
Δεν θέλω να αναφερθώ σε τέτοιου είδους εργαλεία και για αυτό θα εστιαστώ στο να σας προτείνω το Ahrefs και μόνο γιατί το κόστος είναι απαγορευτικό για να αποκτήσετε περισσότερα από 2 εργαλεία και γιατί είναι το πληρέστερο μέχρι στιγμής με διαφορά.
Αν δεν θέλετε να πληρώσετε, κανένα πρόβλημα, μην νομίζετε ότι το SEO δεν έχει κόστος ή ότι θα βγάλετε λεφτά από το site σας επειδή σας γουστάρει η Google. Κανένας στο ίντερνετ δεν σας παρέχει δωρεάν γεύμα και τίποτε δεν χαρίζετε.
Παρόλα αυτά, υπάρχει και κάποια δωρεάν έκδοση όπου μπορείτε να δείτε αρκετά για την ιστοσελίδα σας.
Στην πληρωμένη έκδοση όμως μπορείτε να δείτε τα social media signals αναλυτικά και να αξιολογήσετε το social media SEO σας με πραγματικά στοιχεία και δεδομένα.
Τελικά, το μυστικό της επιτυχίας στα social media μοιάζει να απέχει πολύ από την καθαρή κωλοφαρδία και έγκειται μόνο στην σκληρή δουλειά και στην επίμονη και συνεχή εργασία!
Μάθετε περισσότερα για το Social Media SEO.
- The Big List: 80 Of The Hottest SEO, Social Media & Digital Analytics Tools For Marketers
- Google search changes will push SEO firms and social media marketers closer
- Google Plus: Τα 6 μυστικά.
Δημοσίευση σχολίου Blogger Facebook
Παρακαλώ, την προσοχή σας ! ! !
* Εάν εντοπίσετε κάποιο πρόβλημα σε κάποια δημοσίευση (μη ενεργός συνδεσμος λ.χ. ή οτιδήποτε άλλο), παρακαλούμε κάντε τον κόπο να γράψετε στα σχόλιά σας, το οποιοδήποτε πρόβλημά σας, ώστε να προβούμε στην άμεση διόρθωσή του.
Επίσης, μπορείτε να αποστείλετε ένα "Ευχαριστώ" προς όσους ασχολήθηκαν & σας προσέφεραν ένα... κομμάτι από τη γνώση τους.
Παράκληση προς τους φίλους αναγνώστες-σχολιαστές:
* Να αποφεύγετε να γράφετε με greekglish γιατί τα σχόλιά σας ΔΕΝ θα γίνονται δεκτά.
* Αποφεύγετε το spamάρισμα στα σχόλια. - Please don't spam me!
* Σε περίπτωση που δεν έχετε καταλάβει κάτι, επικοινωνήστε μαζί μας μέσα από την φόρμα των σχολίων και θα σας απαντήσουμε σε εύλογο χρόνο, γι' αυτό ΜΗΝ καταφεύγετε στη αποστολή e-mail για τις όποιες απορίες σας.
* Χρησιμοποιήστε το Reply (που βρίσκεται κάτω από την εικόνα χρήστη), αν θέλετε να του απευθύνετε το λόγο, ή να απαντήσετε σε προυγούμενο σχόλιο.
* Το μέγιστο όριο χαρακτήρων είναι 4.096
* Τα σχόλιά σας θα δημοσιεύονται μετά τον απαραίτητο έλεγχο.
Σημείωση: Όσοι θέλετε να παίρνετε ειδοποιήσεις για τα σχόλια που κανετε, μην ξεχάσετε να τικάρετε το κουμπί "Να λαμβάνω ειδοποιήσεις"
Σας Ευχαριστούμε για την κατανόηση και την επίσκεψή σας.!