25 Συμβουλές για απίστευτα αποτελέσματα στο Blog Marketing. |  Στάλες στο γαλάζιο ® <link href='https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEia6EermcsC5rV7CYdyxg2-r-_iFlUdSsfRTvyRLKXN-4Bv-6LKqhtCUT7KswspasGP2ahL887pcnwbRwo_yCOt74R94UPS8hTzRLDB1nyxd-mm91cvseTu_vN9NM3kDPlpxkTMqiw8Q68/s72-c/blog-marketing.png' rel='https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiME6DVcbv3gKvBNmYAN6FDaLxToDKS-E4cTNSSmHJAS370hC-oKXqo1VtWSfx20ExDsIsLjKJppxnTl_N-7lJi_B4ZDQzj5BQ5TZ9fMdN27ybf3x0Yzs0Jd7JQo_Ar824kLqZbIbRkOUU/s640/Stales_sto_Galazio.jpg'/>

0
Είστε έτοιμοι να γράψετε το επόμενο άρθρο για το blog σας. Γνωρίζετε καλά ότι το περιεχόμενο είναι βασιλιάς και η καλύτερη στρατηγική για να βγείτε πρώτος στη Google και να νικήσετε τον ανταγωνισμό είναι να γράψετε μερικά απίστευτα άρθρα για το blog σας.

Διαβάζετε για πολλοστή φορά την κάθε πρόταση, τον τίτλο που πριν τον αποφασίσετε ίσως απορρίψατε 20 άλλες ιδέες… και ελέγχετε το call to action που έχετε βάλει για κάθε διαφήμιση και λέξη κλειδί που προωθείτε.
Πατάτε Ενημέρωση και ξεφυσάτε με ανακούφιση!

Έπειτα από λίγες ημέρες όμως που κοιτάτε τα στατιστικά σας, παρατηρείτε ότι τελικά τα αποτελέσματα δεν ήταν αυτά που περιμένατε, τα στατιστικά σας είναι σχεδόν απογοητευτικά και δεν είχατε τα αποτελέσματα που θα θέλατε.
Το bounce rate έχει φτάσει το 60% και για να γράψετε το επόμενο καταπληκτικό άρθρο για το blog σας είναι πλέον μία μεγάλη πρόκληση…

Στην πραγματικότητα, όμως, ο στόχος σας δεν είναι τόσο δύσκολος. Χρειάζεται απλώς να ακολουθήσετε κάποιες απλές τεχνικές τις οποίες θα δούμε παρακάτω.

Πριν προχωρήσετε στη δημιουργία ενός blog post, αναρωτηθείτε: εσείς οι ίδιοι, περιμένετε περισσότερο να διαβάσετε σας ένα blog post από κάποιο καλό σας φίλο ή από μία μεγάλη επιχείρηση...;;;
Και ποιο από τα δύο απολαμβάνετε περισσότερο να διαβάζετε...;;;

Η απάντηση που θα δώσετε στον εαυτό σας θα σας κατευθύνει σχετικά με τον τόνο που θέλετε εσείς να υιοθετήσετε όταν απευθύνεστε σε έναν μεγάλο αριθμό ανθρώπων, εν δυνάμει καταναλωτών, που επιδιώκετε να σας φέρουν κέρδη.
Εάν θέλετε οι παραλήπτες σας να προσμένουν τα blog post σας, αρχικά θα σας συμβουλεύαμε να αρχίσετε να τους προσεγγίζετε περισσότερο ως φίλος παρά ως πωλητής.

Blog Post Μικρές συμβουλές για μεγάλα αποτελέσματα.


1. Αφήστε το όνομά σας και το βιογραφικό σας να φανεί στο πεδίο του συγγραφέα. Βάλτε σε πρώτη γραμμή τη φήμη σας, δίνοντας προσωπική χροιά στο μήνυμά σας.
Αυτό θα ενισχύσει το κύρος σας και το SEO σας.

2. Γράψτε σε δεύτερο ενικό πρόσωπο, σαν να στέλνατε το μήνυμά σας σε ένα μόνο άτομο, ενισχύοντας τον προσωπικό τόνο στην προσέγγισή σας.
Προσέξτε όμως να μην το παρακάνετε, δεν είπαμε να παραγνωριστείτε!

3. Μη σπαταλάτε το χρόνο των αναγνωστών σας. Δημοσιεύεται άρθρα μόνο όταν έχετε κάτι πραγματικά σημαντικό ή και δελεαστικό να τους μεταφέρετε.

4. Να είστε ειλικρινείς και να είστε ο εαυτός σας. Επιτρέψτε στους εν δυνάμει αναγνώστες του blog post σας να γνωρίζουν εξ αρχής ότι κάνοντας εγγραφή για τις ενημερώσεις σας πρόκειται να λαμβάνουν και προωθητικά μηνύματα.
Πώς αλλιώς θα ζήσετε και θα συντηρήσετε το blog σας...;;;

5. Φανείτε χρήσιμοι. Μη στέλνετε μηνύματα στους αναγνώστες σας μόνο όταν θέλετε κάτι από εκείνους.
Για παράδειγμα να σας βοηθήσουν με μια νέα έρευνα για το site σας. Να είστε γενναιόδωροι προσφέροντας πληροφορίες για θέματα που τους ενδιαφέρουν ή και ίσως προβληματίζουν, όπως άλλωστε κάνουν και οι πραγματικοί φίλοι.

6. Μάθετε το target group σας! Κρατήστε λίστες αναγνωστών ανάλογα με τη θεματολογία των blog post που στέλνετε. Αυτό θα σας βοηθήσει να στέλνετε πάντα στο κοινό σας περιεχόμενο συναφές με τα ενδιαφέροντά τους.

7. Κρατήστε ημερολόγιο με τη θεματολογία των blog posts σας. Η τακτική συγγραφή των άρθρων σας είναι μία μορφή δέσμευσης από την πλευρά σας προς το κοινό σας.
Εάν περάσει καιρός από μία ενημέρωση μέχρι την επόμενη, τότε κινδυνεύετε να σας ξεχάσουν οι πελάτες σας και να μη δώσουν την απαραίτητη σημασία όταν τους ξαναπροσεγγίσετε ή ακόμα και να προσθέσουν το email σας στα ανεπιθύμητα μηνύματά τους.
Επίσης, το ημερολόγιο θα σας βοηθήσει να αποφύγετε την επανάληψη κάποιου θέματος, επομένως και την πιθανότητα να θεωρήσουν οι αναγνώστες σας ότι τους βομβαρδίζετε με περιεχόμενο χωρίς να σκεφτείτε πρώτα τι τους στέλνετε.
Αφιερώστε χρόνο να οργανώσετε τις ενημερώσεις σας, να τις σχεδιάσετε σωστά και να τις στείλετε στη σωστή στιγμή.

8. Το timing μετράει. Δώστε βάση στην ημέρα και ώρα που θα δημοσιεύσετε τα άρθρα σας και κρατήστε τη σταθερή.
Συνήθως τα υψηλότερα ποσοστά ανάγνωσης και χαμηλότερα bounce rates είναι στα μέσα της εβδομάδας από Τρίτη έως Πέμπτη και τις μεσημεριανές ώρες 14:00-18:00, καθώς η ανταπόκριση του κοινού είναι μεγαλύτερη.
Η μεγάλη αλήθεια είναι, όμως, ότι όσο ενδιαφέρον και προσωπικό να είναι ένα blog post, εύκολα μπορεί να περάσει απαρατήρητο και χωρίς τελικά ο τελικός αναγνώστης να επενδύσει χρόνο να ανακαλύψει το περιεχόμενό του.
Για να εξασφαλίσετε ότι οι παραλήπτες των emails σας τα ανοίγουν και τα διαβάζουν, ίσως θα πρέπει να αναρωτηθείτε πρώτα: εσείς οι ίδιοι πόσα blog posts θεωρείτε ενδιαφέροντα καθημερινά και πόσα από αυτά τελικά διαβάζετε...;;;

Η συγγραφή άρθρων και η δημιουργία περιεχομένου λέγεται και Copywriting!

Blog Marketing: Φτιάξτε έναν ελκυστικό τίτλο.

Εάν το πρώτο που θα σας περνάει από το μυαλό με αυτή την ερώτηση είναι ο ρόλος που παίζει ο τίτλος του μηνύματος και πώς μπορεί αυτός να γίνει ελκυστικός, τα παρακάτω tips θα σας φανούν χρήσιμα.

9. Αποκαλύψτε ένα μέρος του περιεχομένου. Αν οι αναγνώστες καταλάβουν από τον τίτλο ότι θα μάθουν κάτι ενδιαφέρον, θα τους δώσετε κάποια ευχάριστη ή σημαντική πληροφορία ή ακόμα κάποια συμβουλή για να βελτιώσουν την επαγγελματική τους πορεία, θα τους δημιουργηθεί η περιέργεια να διαβάσουν περισσότερα.
Επίσης δημιουργήστε μια αλληλουχία άρθρων ή σπάστε ένα βασικό άρθρο σε 3 μέρη.

10. Χρησιμοποιήστε δυνατές λέξεις σε σύντομες φράσεις, που θα κινήσουν το ενδιαφέρον, αλλά αποφύγετε τις επιτηδευμένες φράσεις και την παράξενη ή ξύλινη γλώσσα.
Ένα περίεργο άρθρο δημοσιεύτηκε προχθές από έναν πολιτευτή με τίτλο: Ποιοι δεν θέλουν την ανάπτυξη του δευτερογενή τομέα της περιοχής μας και κάνουν κεκρυμμένη αντιπολίτευση...!!! Πολύ άκυρο...!!!

11. Συμπεριλάβετε αριθμούς. Οι αριθμοί βάζουν το περιεχόμενο σε ένα πλαίσιο στο μυαλό του αναγνώστη και έχει παρατηρηθεί ότι όταν κάποιος διαβάζει έναν τίτλο ή ένα μεγάλο κείμενο, το μάτι του “σταματά” στους αριθμούς.
Επίσης, οι “μη-στρογγυλοί” αριθμοί φαίνεται να κινούν την περιέργεια ακόμα περισσότερο.
Και αισίως φτάσατε στο σημείο, όπου οι τελικοί ενδιαφερόμενοι, οι υποψήφιοι πελάτες σας έχουν ξεχωρίσει το blog post σας και έχουν αρχίσει να το διαβάζουν.
Τώρα, πώς τους κρατάτε μαζί σας ώστε να διαβάσουν το περιεχόμενο που εσείς με τόση προσοχή και σκέψη έχετε συνθέσει;

12. Μη μακρηγορείτε. Γράψτε τις πληροφορίες που θέλετε να συμπεριλάβετε και μετά διαβάστε το κείμενό σας με καθαρό μάτι και περιορίστε όποια πληροφορία θεωρείτε περιττή.
Φροντίστε η κάθε πρότασή σας να έχει νόημα και να δίνει αξία στο γενικό κείμενο.

13. Κάντε ερωτήσεις. Φανταστείτε ότι έχετε μία προσωπική συζήτηση με τον κάθε πελάτη σας ξεχωριστά. Σε αυτή την περίπτωση, δεν θα προέκυπταν και μία-δύο ερωτήσεις;

14. Μην αυτοματοποιείτε τους χαιρετισμούς σας. Με συνηθισμένες και τυποποιημένες εκφράσεις όπως Ευχαριστούμε...!!!, Καλή ανάγνωση...!!! θα χάσετε την αμεσότητα με τον αναγνώστη. Προσπαθήστε να προσθέσετε ένα δικό σας στοιχείο, για παράδειγμα μία έκφραση που σας χαρακτηρίζει!

15. Μάθετε από τους καλύτερους! Εγγραφείτε σε μεγάλα, αναγνωρισμένα sites για να λαμβάνετε τις ενημερώσεις τους και μελετήστε το στυλ που ακολουθούν.
Σίγουρα θα βρείτε ότι υπάρχουν τακτικές τους που μπορείτε να υιοθετήσετε κι εσείς, προσαρμόζοντάς τες σύμφωνα με το δικό σας περιεχόμενο και κοινό.

16. Σιγουρέψτε ότι τα blog post σας διαβάζονται από smartphones και tablets. Ζούμε στην εποχή που τα blogs φτάνουν στους τελικούς αναγνώστες τους χωρίς γεωγραφικά εμπόδια και τα περισσότερα ανοίγονται σχεδόν αποκλειστικά από κινητές συσκευές και εάν το blog post σας δεν είναι mobile optimized , έρευνες δείχνουν ότι οι χρήστες αν δεν έχουν δει το περιεχόμενο, δε θα μπουν στον κόπο να γυρίσουν σε αυτό αργότερα, ανοίγοντάς το από κάποιο desktop.

Blog Marketing: Ξεχωρίστε από τον Ανταγωνισμό.

Ακολουθώντας τις παραπάνω συμβουλές, θα φτάσετε στο στάδιο που θα έχετε μία πιστή βάση πελατών και αναγνωστών που πλέον τους γνωρίζετε και σας γνωρίζουν και σε αυτό το σημείο θα μπορείτε με σιγουριά να επικεντρωθείτε στην προώθηση των υπηρεσιών σας μέσα από τα blog post σας.
Tο blog marketing ως μία βάσιμη πηγή εσόδων, θα πρέπει να ξεχωρίσετε από τον ανταγωνισμό και την αγορά, με τη βοήθεια κάποιων τελευταίων tips:

17. Μη βιαστείτε να πουλήσετε. Πρώτα πρέπει οι υποψήφιοι πελάτες να σας δουν ως φίλο. Όσο πιο έμπιστη πηγή πληροφορίας και ενημέρωσης σας θεωρούν, τόσο πιο εύκολα θα αγοράσουν κάτι που τους προτείνετε εσείς.
Αυτό λέγεται personal branding και η τεχνική αυτή είναι γνωστή ως positioning ή τοποθέτηση στα ελληνικά.
Το positioning έχει να κάνει με την τοποθέτησή σας στα μάτια των υποψήφιων πελατών σας ως ειδικού για την αγορά σας.
Έτσι θα αυξηθεί η αξιοπιστία σας και θα έρθουν οι πελάτες σε σας αντί να τρέχετε εσείς σε αυτούς! Αυτό λέγεται και μαγνητικό μάρκετινγκ ή inbound marketing.

18. Εστιάστε στα πλεονεκτήματα. Μην επιδιώκετε να πείσετε το κοινό σας να περάσει κατευθείαν σε κάποια αγορά. Δώστε βάση στα πλεονεκτήματα που η προσφορά θα έχει για τον τελικό χρήστη, τονίστε τα και αφήστε τον ίδιο τον καταναλωτή να αποφασίσει να πραγματοποιήσει την αγορά.

19. Τοποθετήστε πολλαπλά links σε κάθε blog post, ώστε να αυξήσετε τις πιθανότητες να κάνουν click οι πελάτες σας στα άλλα άρθρα και σελίδες πωλήσεων του site σας.

20. Τοποθετήστε ένα καθαρό call to action, σε περίοπτη θέση.
Να είστε ξεκάθαροι σχετικά με τα επόμενα βήματα που πρέπει να κάνουν οι αναγνώστες σας για να προχωρήσουν στην επιθυμητή για εσάς ενέργεια, δηλαδή στην αγορά, και υπενθυμίστε τους σε αυτό το σημείο γιατί θα επωφεληθούν από τις υπηρεσίες ή το επαναστατικό προϊόν που προωθείτε!

21. Βάλτε ένα υστερόγραφο! Μπορεί να σε κάποιους να φαίνεται ως λεπτομέρεια ή δευτερεύουσας σημασίας στοιχείο, αλλά το υστερόγραφο αποτελεί την τελευταία πληροφορία που θα μείνει στο μυαλό του αναγνώστη.
Η πληροφορία αυτή μπορεί να αφορά στο χρονικό όριο της προσφοράς ή να τονίζει τι θα χάσει ο αναγνώστης αν δεν εκμεταλλευθεί την προσφορά που του προωθείτε.

22. Δώστε στους πελάτες σας την επιλογή να επικοινωνήσουν μαζί σας! Η γνώμη τους θα σας δώσει την άλλη όψη του νομίσματος για την υπηρεσία που προσφέρετε και το πιθανότερο είναι να σας δείξουν σημεία βελτίωσης που δεν είχατε σκεφτεί.
Άλλωστε σύμφωνα με το cluetrain manifesto τα blog είναι διάλογος με τον κόσμο και θα πρέπει να έχετε πάντα ανοιχτά τα σχόλια στο blog, τα σχόλια στο facebook, τα social media και μια φόρμα επικοινωνίας με το τηλέφωνό σας...!!!

23. Κρατήστε στατιστικά στοιχεία. Τα Google Analytics θα σας βοηθήσουν να κατανοήσετε σε τι είδους περιεχόμενο ανταποκρίνεται περισσότερο το κοινό σας.
Συγκρίνετε τα στατιστικά σας ανά post, περίοδο όπως μέρα, μήνα, θεματολογία ή κατηγορία περιεχομένου που προωθείτε και δώστε βάση στα click-through rates και στις συναλλαγές που τελικά καταγράφετε.

24. Βάλτε μια φόρμα εγγραφής στο blog σας και σε πολλές θέσεις μέσα στο site σας. Δώστε επιλογές στον αναγνώστη να εγγραφεί στο blog σας με πολλούς τρόπους.
Μην ξεχνάτε ότι το σημαντικότερο εργαλείο πωλήσεων είναι το email marketing σήμερα.

25. Στείλτε το post σας με email στη λίστα σας. Αυτό μπορεί να γίνει αμέσως μετά τη δημοσίευση του blog post σας, αλλά και αργότερα εάν θέλετε να ξαναπροωθήσετε παλιότερα άρθρα.
Έτσι θα φέρετε ήδη υπάρχοντες πελάτες ή συνδρομητές στη λίστα σας και θα τονώσετε το ενδιαφέρον τους για τις υπηρεσίες σας.

Blog Marketing Περίληψη.

Και τέλος, δεν πρέπει να ξεχνάμε για το blog marketing:

Όλοι πια έχουμε δεκάδες ίσως και εκατοντάδες blog posts που κατακλύζουν καθημερινά το inbox μας, το facebook, τη Google και το ίντερνετ

Οι αναγνώστες επιλέγουν από πού θα λαμβάνουν τα emails τους και με χαρά τα αναμένουν. Θα μπορούσε κάποιος να πει ότι κάθε εγγεγραμμένος χρήστης έχει δώσει μία “ψήφο εμπιστοσύνης” στον αποστολέα.

Η προσοχή των αναγνωστών όμως δεν πρέπει να εκλαμβάνεται ως δεδομένη. Κάθε φορά που στέλνετε μία ενημέρωση θα πρέπει να επιβεβαιώνετε ότι τα blog posts σας έχουν αξία. Προσπαθήστε να ψυχολογήσετε το κοινό σας και να τους περιεχόμενο και υπηρεσίες που τους αφορά και δε θα αγνοήσουν.

Προσεγγίστε τους παραλήπτες σας όπως θα έκανε ένας καλός φίλος, γιατί έτσι θα μάθουν και εκείνοι εσάς, θα σας συμπαθήσουν και θα σας εμπιστευτούν.

Blog Marketing Πηγές.

Η μελέτη δεν σκότωσε ποτέ κανέναν!
  1. The Top 75 Must-Read Online Marketing Blogs
  2. Marketing Your Blog: 10 Essential Tips You Should Know
  3. Copywriting 101

Δημοσίευση σχολίου Blogger

Παρακαλώ, την προσοχή σας ! ! !

* Εάν εντοπίσετε κάποιο πρόβλημα σε κάποια δημοσίευση (μη ενεργός συνδεσμος λ.χ. ή οτιδήποτε άλλο), παρακαλούμε κάντε τον κόπο να γράψετε στα σχόλιά σας, το οποιοδήποτε πρόβλημά σας, ώστε να προβούμε στην άμεση διόρθωσή του.
Επίσης, μπορείτε να αποστείλετε ένα "Ευχαριστώ" προς όσους ασχολήθηκαν & σας προσέφεραν ένα... κομμάτι από τη γνώση τους.

Παράκληση προς τους φίλους αναγνώστες-σχολιαστές:

* Να αποφεύγετε να γράφετε με greekglish γιατί τα σχόλιά σας ΔΕΝ θα γίνονται δεκτά.
* Αποφεύγετε το spamάρισμα στα σχόλια. - Please don't spam me!
* Σε περίπτωση που δεν έχετε καταλάβει κάτι, επικοινωνήστε μαζί μας μέσα από την φόρμα των σχολίων και θα σας απαντήσουμε σε εύλογο χρόνο, γι' αυτό ΜΗΝ καταφεύγετε στη αποστολή e-mail για τις όποιες απορίες σας.
* Χρησιμοποιήστε το Reply (που βρίσκεται κάτω από την εικόνα χρήστη), αν θέλετε να του απευθύνετε το λόγο, ή να απαντήσετε σε προυγούμενο σχόλιο.
* Το μέγιστο όριο χαρακτήρων είναι 4.096
* Τα σχόλιά σας θα δημοσιεύονται μετά τον απαραίτητο έλεγχο.

Σημείωση: Όσοι θέλετε να παίρνετε ειδοποιήσεις για τα σχόλια που κανετε, μην ξεχάσετε να τικάρετε το κουμπί "Να λαμβάνω ειδοποιήσεις"

Σας Ευχαριστούμε για την κατανόηση και την επίσκεψή σας.!

 
Top
Blogger Tutorials

Δημιουργήστε τώρα ένα ιδανικό ιστολόγιο, χωρίς να ξοδέψετε ούτε 1€.Περισσότερα από 500 tutorials είναι στη διάθεσή σας.
Οι διαχειριστές του ιστολογίου «Στάλες στο γαλάζιο» σας συμβουλεύουν...
Αποφεύγετε την οποιαδήποτε προσφερόμενη "βοήθεια" από τυχάρπαστους και κατ' επίφαση "web designers", που από ιδιοτέλεια και μόνο προσπαθούν να εκμεταλλευθούν την άγνοιά σας!!!
Με εκτίμηση
«Στάλες στο γαλάζιο»
:-)