Σε τι διαφέρει ένας Social Media Manager από έναν απλό Admin...;;;
Σίγουρα σε πολλά πράγματα, αλλά κυρίως στο ότι οι ενέργειές του πραγματοποιούνται βάσει καθορισμένων στρατηγικών στόχων και τ’ αποτελέσματά τους μετρώνται μέσω συγκεκριμένων στατιστικών εργαλείων.
Το γεγονός ότι το Facebook ειδικότερα και τα Social Media γενικότερα, αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι του marketing plan μιας επιχείρησης και συγκεκριμένα του πλάνου επικοινωνίας της, καθορίζει τη σημαντικότητα του προσώπου, των αποκαλούμενων “Admin”, που διαχειρίζεται τις online ενέργειες μέσω αυτών των καναλιών.
Παρακάτω θα δούμε 5 πράγματα τα οποία ένας Social Media Manager δε θα έκανε ποτέ στο Fan Page μιας επιχείρησης, σε αντίθεση με έναν απλό Admin, ο οποίος μπορεί να είναι είτε ο ίδιος ο ιδιοκτήτης, είτε κάποιος ανεκπαίδευτος φίλος, είτε ακόμα και επαγγελματίας άλλου κλάδου ο οποίος απλά “το ΄χει με το γράψιμο”.
1. Ένας Social Media Manager δεν ανεβάζει ποτέ ένα βίντεο από κάποια τρίτη πλατφόρμα.
Όταν δείτε ένα βίντεο σε ένα Fan Page επιχείρησης ανεβασμένο ως “native”, δηλαδή απευθείας χωρίς τη συμβολή κάποιας πλατφόρμας όπως το Youtube ή το Vimeo, τότε αυτό το βίντεο έχει ανέβει από Social Media Manager. Και αυτό γιατί κάθε Social Media Manager που σέβεται τον εαυτό του, γνωρίζει ότι τα “native” βίντεο λαμβάνουν περισσότερα views σε αντίθεση με τα βίντεο που μπορούμε να δημοσιεύσουμε μέσω link.
Για να ποστάρετε ένα τέτοιο βιντεο, δεν έχετε παρά να χρησιμοποιήσετε το raw αρχείο σε μορφή είτε .mov είτε .mp4.
Η διαδικασία είναι ίδια με αυτή της δημοσίευσης μαις φωτογραφίας.
Για να επιτύχετε τα μέγιστα αποτελέσματα, στο πεδίο “edit”, συμπληρώστε όλα τα πιθανά πεδία και χρησιμοποιήστε το κουμπί “call-to-action” που προσφέρει το Facebook.
2. Ένας Social Media Manager χρησιμοποιεί πάντα το Graph Search για να μάθει περισσότερα για το κοινό του.
To Graph Search αποτελεί ένα εξαιρετικό εργαλείο για να μάθετε χρήσιμες πληροφορίες και να συλέξετε περισσότερα δεδομένα σχετικά με το κοινό που στοχεύετε.
Πλέον, τ΄αποτελέσματα δεν προέρχονται από το “Bing”, αλλά από το ίδιο το Facebook, γεγονός που έχει ως αποτέλεσμα να περιλαμβάνονται χρήστες, posts, hashtags και τοποθεσίες.
Δείτε παρακάτω μερικές φράσεις τις οποίες μπορείτε να χρησιμοποιήσετε.
• Pages liked by people who like [εισάγετε το όνομα του Fan Page σας]
• Pages liked by people who like [εισάγετε το όνομα του Fan Page του μεγαλύτερου ανταγωνιστή σας]
• Groups joined by people who like [εισάγετε το όνομα της σελίδας σας]
• Pages liked by people who are older than [εισάγετε ηλικία] and like [εισάγετε το όνομα του Fan Page σας]
3. Ένας Social Media Manager δεν κυνηγάει ποτέ τον αλγόριθμο.
Θα έχετε παρατηρήσει ότι κάθε φορά που ανακοινώνεται ένας νέος αλγόριθμος, όλοι οι Admins “τρέχουν” τις σελίδες των επιχειρήσεών τους με τον ίδιο περίπου τρόπο, είτε δημοσιεύοντας περισσότερο εικόνες, είτε γράφοντας μόνο κείμενα χωρίς οπτικοακουστικό υλικό, είτε δημοσιεύοντας link κ.τλ σε μια προσπάθεια να στοχεύσουν περισσότερο κοινό και ν’ αυξήσουν την αλληλεπίδραση.
Από την άλλη, ένας Social Media Manager δεν επικεντρώνεται στις αλλαγές του αλγόριθμου, αλλά στη συνοχή, στην αμεσότητα, στην ακεραιότητα και στην αποτελεσματικότητα των μηνυμάτων του, με μοναδικό του στόχο να διασφαλίσει και ν’ αναπτύξει τη συνολική εικόνα της εκάστοτε επιχείρησης.
Αν για πράδειγμα αύριο, υπάρξει ένα trend το οποίο λέει πως τα post με ερωτικά quotes έχουν μεγαλύτερη ανταπόκριση, τότε η Nike, η adidas, η Microsoft, δεν θ’ αρχίσουν να ποστάρουν quotes με συναισθηματικές προτάσεις και καρδούλες...;;;
Φυσικά και δε θα το κάνουν αυτό γιατί γνωρίζουν πως δεν είναι αυτό το μήνυμα που επιθυμεί να στείλει η οποιαδήποτε εταιρεία στο κοινό στόχο.
Αυτό βέβαια δε σημαίνει πως οι Facebook Marketers δεν τεστάρουν πράγματα, φυσικά και το κάνουν, καθημερινά, αλλά χωρίς να μεταβάλλεται το κύριο μήνυμα που περιέχει η στρατηγική προβολής της επιχείρησης που εκπροσωπούν.
4. Ένας Social Media Manager λαμβάνει πάντα υπόψιν του τις φορητές συσκευές.
1,32 εκατομμύρια χρήστες μπαίνουν στο Facebook από τα κινητά τους.
Αυτό αντιστοιχεί σε ποσοστό άνω του 30%! Αυτό λαμβάνουν υπόψη όλοι οι Social Media Managers σήμερα.
Πριν κάνουν το οποιοδήποτε post, σκέφτονται πως αυτό θα εμφανίζεται στις οθόνες φορητών συσκευών.
Διαμορφώνουν και επενδύουν χρήματα στις διαφημιστικές καμπάνιες του Facebook στοχεύοντας τους χρήστες με φορητές συσκευές.
Η χρήση mobile συσκευών όλα δείχνουν ότι είναι το μέλλον και οι Facebook Marketers είναι σίγουρα αυτοί που το γνωρίζουν καλύτερα.
5. Ένας Social Media Manager δε βασίζεται μόνο στο Facebook για να προβάλλει την επιχείρησή σας.
Αυτό ίσως είναι και το πιο σημαντικό σημείο από τα 5. Οι Social Media Managers γνωρίζουν σε βάθος τις ιδιότητες και τα εργαλεία των διάφορων διαθέσιμων καναλιών επικοινωνίας και επιλέγουν να συνδυάζουν επιλεγμένα κανάλια Social Media για να επιτύχουν το μέγιστο αποτέλεσμα.
Το έχουμε αναφέρει και σε προηγούμενο άρθρο, η επιλογή των Social Media καναλιών θα πρέπει να γίνεται πάντα με βάση τις ανάγκες της εκάστοτε επιχείρησης, το περιβάλλον δραστηριοποίησής της και δεκάδες άλλους παράγοντες.
Κανένα κανάλι δεν είναι πανάκεια και πάντα πρέπει να συνδυάζονται τα εργαλεία από 2 και περισσότερα κανάλια για να μπορεί να υπάρχει αποτελεσματική επίτευξη του εκάστοτε στρατηγικού στόχου.
Αναδημοσίευση από: Weeroot
Δημοσίευση σχολίου Blogger Facebook
Παρακαλώ, την προσοχή σας ! ! !
* Εάν εντοπίσετε κάποιο πρόβλημα σε κάποια δημοσίευση (μη ενεργός συνδεσμος λ.χ. ή οτιδήποτε άλλο), παρακαλούμε κάντε τον κόπο να γράψετε στα σχόλιά σας, το οποιοδήποτε πρόβλημά σας, ώστε να προβούμε στην άμεση διόρθωσή του.
Επίσης, μπορείτε να αποστείλετε ένα "Ευχαριστώ" προς όσους ασχολήθηκαν & σας προσέφεραν ένα... κομμάτι από τη γνώση τους.
Παράκληση προς τους φίλους αναγνώστες-σχολιαστές:
* Να αποφεύγετε να γράφετε με greekglish γιατί τα σχόλιά σας ΔΕΝ θα γίνονται δεκτά.
* Αποφεύγετε το spamάρισμα στα σχόλια. - Please don't spam me!
* Σε περίπτωση που δεν έχετε καταλάβει κάτι, επικοινωνήστε μαζί μας μέσα από την φόρμα των σχολίων και θα σας απαντήσουμε σε εύλογο χρόνο, γι' αυτό ΜΗΝ καταφεύγετε στη αποστολή e-mail για τις όποιες απορίες σας.
* Χρησιμοποιήστε το Reply (που βρίσκεται κάτω από την εικόνα χρήστη), αν θέλετε να του απευθύνετε το λόγο, ή να απαντήσετε σε προυγούμενο σχόλιο.
* Το μέγιστο όριο χαρακτήρων είναι 4.096
* Τα σχόλιά σας θα δημοσιεύονται μετά τον απαραίτητο έλεγχο.
Σημείωση: Όσοι θέλετε να παίρνετε ειδοποιήσεις για τα σχόλια που κανετε, μην ξεχάσετε να τικάρετε το κουμπί "Να λαμβάνω ειδοποιήσεις"
Σας Ευχαριστούμε για την κατανόηση και την επίσκεψή σας.!