Τρόποι για να βελτιωσετε το marketing της εταιρείας σας με τα Social Bookmarking
Τα Social Media δεν είναι πάντα το καλύτερο εργαλείο για να κάνεις τη δουλειά σου. Δεν χρειάζονται όλες οι επιχειρήσεις ένα blog. Πολλές εταιρείες στο εξωτερικό έχουν δει σημαντικά οφέλη από την παρουσία τους στο YouTube, αλλά όχι όλες.
Παρόλα αυτά, το τελευταίο διάστημα συζητώ διαρκώς με στελέχη επιχειρήσεων οι οποίοι, καθημερινά όλο και περισσότερο, σκέφτονται να επενδύσουν σοβαρά σε μια μακροπρόθεσμη παρουσία στα Social Media.
Γι αυτό το λόγο γράφω παρακάτω μερικές ιδέες για το πως μπορεί κάποια επιχείρηση να τα αξιοποιήσει. Δεν κάνουν όλες οι ιδέες για όλους.
Καθένας μπορεί να αξιοποιήσει αυτές που ταιριάζουν στην εταιρεία ή τον κλάδο του. Επίσης, βάζω στην ίδια λίστα το marketing και το PR.
Κατά τη γνώμη μας, πρέπει να πηγαίνουν μαζί.
Προσθέστε links στις σημαντικότερες σελίδες στο website σας, που βοηθούν τους επισκέπτες σας να τις καταχωρήσουν σε social bookmarking υπηρεσίες (όπως το delicious.com, κλπ.)
Δημιουργήστε blogs και δείξτε στην αγορά τις ικανότητες σας για ένα marketing διαλόγου.
Κάθε φορά που αποφασίζετε να δημιουργήσετε video στο website σας, φροντίστε να δίνεται στους επισκέπτες ο κώδικας (όπως στο YouTube) ώστε να μπορούν να ενσωματώνουν τα videos στα δικά τους websites – blogs.
Μάθετε πως η τοποθέτηση ετικετών (tagging) και μεταδεδομένων (metadata) μπορεί να βελτιώσει την παρουσία σας στις μηχανές αναζήτησης και τη διάδοση του περιεχομένου σας.
Δημιουργήστε ενημερωτικά podcasts που θα αφορούν συνολικά την αγορά σας, και όχι μόνο τα προϊόντα σας
Δημιουργήστε πλατφόρμες που εξυπηρετούν κοινότητες ανθρώπων με κοινά ενδιαφέροντα – και έχουν σχέση με την αγορά σας.
Εξερευνήστε το Twitter σαν ένα σημαντικό μέσο άμεσης επικοινωνίας καθώς και σαν ένα τρόπο να δείξει η εταιρεία σας προσωπικότητα και πρωτοπορία.
Μάθετε ποιοί είναι οι bloggers οι οποίοι μπορεί να απενυθύνονται – μιλούν στους πελάτες σας. Μάθετε πως μπορεί να μετρήσετε την επηρροή αυτών των bloggers.
Δοκιμάστε μικρές σειρές από podcasts ή videocasts με marketing περιεχόμενο και δείτε πως πηγαίνουν
Πειραματιστείτε δημιουργώντας groups στο Flickr ή στο YouTube για να δημιουργήσετε media για συγκεκριμένα events της εταιρείας ή του κλάδου σας.
Ενθαρρύνετε τους ανθρώπους από το προσωπικό της εταιρείας σας να ξεκινήσουν το προσωπικό τους blog πάνω στα προσωπικά τους ενδιαφέροντα ώστε να εξοικειωθούν με την ιδέα του blogging, τη διαχείριση των σχολίων, την προώθηση του blog, κλπ...
Σχεδιάστε ένα συνολικό porject το οπίο θα συμπεριλαμβάνει χρήση των blogs, social networks, και κάποια πρόσωπο με πρόσωπο events, τα οποία θα αλληλοσυμπληρώνονται και το ένα θα ενισχύει το άλλο.
Δημιουργήστε ένα group στο Facebook, Ning, MySpace ανάλογα που βρίσκονται περισσότεροι άνθρωποι από την αγορά σας.
Μηχανισμοί ψηφοφοριών όπως αυτός του Digg.com βοηθούν τους πελάτες να καταλάβουν ότι ενδιαφέρεστε για την γνώμη τους σε διάφορα θέματα. Πολλές εταιρείες (όπως η Starbucks) χρησιμοποιούν τέτοιους μηχανισμούς για να μαθαίνουν από τους πελάτες τους πως θα βελτιώνουν τα προϊόντα τους.
Παρακολουθήστε στενά τα links που οδηγούν από άλλα websites στο δικό σας. Αν αυτά προέρχονται από blogs, φροντίστε να επισκεφθείτε αυτά τα blogs και τα δημιουργήσετε σχέσεις μαζί τους μέσα από κάποια σχόλια ή άλλες αναφορές.
Πειραματιστείτε με πολλές διαφορετικές μορφές και μεγέθη (σε χρόνο) του web video. Είναι καλύτερο ένα ψυχαγωγικό και αστείο, αλλά μικρό σε διάρκεια, ή ένα μεγαλύτερο αλλά απολύτως ενημερωτικό? Και δοκιμάστε πολλές πλατφόρμες φιλοξενίας (πέρα από το YouTube) για να βρείτε αυτή που σας ταιριάζει.
Διαδώστε τις ενδιαφέρουσες ιδέες, ακόμη και αν δεν προέρχονται από την εταιρεία σας. Γράψτε για αυτές στο blog σας, τοποθετήστε τις στα social bookmarks σας, ψηφίστε τις στα αντίστοιχα websites που εμφανίζονται. Ο κόσμος ενδιαφέρεται να μαθαίνει για ενδιαφέροντα πράγματα από εσάς, για να μείνει συνδεδεμένος με όσα παράγετε.
Μη φοβάστε να αποτυγχάνετε – να είστε έτοιμοι να ζητάτε συγνώμη αν έχετε κάνει λάθος. Τα Social Media είναι απολύτως ανθρώπινα
Δημοσίευση σχολίου Blogger Facebook
Παρακαλώ, την προσοχή σας ! ! !
* Εάν εντοπίσετε κάποιο πρόβλημα σε κάποια δημοσίευση (μη ενεργός συνδεσμος λ.χ. ή οτιδήποτε άλλο), παρακαλούμε κάντε τον κόπο να γράψετε στα σχόλιά σας, το οποιοδήποτε πρόβλημά σας, ώστε να προβούμε στην άμεση διόρθωσή του.
Επίσης, μπορείτε να αποστείλετε ένα "Ευχαριστώ" προς όσους ασχολήθηκαν & σας προσέφεραν ένα... κομμάτι από τη γνώση τους.
Παράκληση προς τους φίλους αναγνώστες-σχολιαστές:
* Να αποφεύγετε να γράφετε με greekglish γιατί τα σχόλιά σας ΔΕΝ θα γίνονται δεκτά.
* Αποφεύγετε το spamάρισμα στα σχόλια. - Please don't spam me!
* Σε περίπτωση που δεν έχετε καταλάβει κάτι, επικοινωνήστε μαζί μας μέσα από την φόρμα των σχολίων και θα σας απαντήσουμε σε εύλογο χρόνο, γι' αυτό ΜΗΝ καταφεύγετε στη αποστολή e-mail για τις όποιες απορίες σας.
* Χρησιμοποιήστε το Reply (που βρίσκεται κάτω από την εικόνα χρήστη), αν θέλετε να του απευθύνετε το λόγο, ή να απαντήσετε σε προυγούμενο σχόλιο.
* Το μέγιστο όριο χαρακτήρων είναι 4.096
* Τα σχόλιά σας θα δημοσιεύονται μετά τον απαραίτητο έλεγχο.
Σημείωση: Όσοι θέλετε να παίρνετε ειδοποιήσεις για τα σχόλια που κανετε, μην ξεχάσετε να τικάρετε το κουμπί "Να λαμβάνω ειδοποιήσεις"
Σας Ευχαριστούμε για την κατανόηση και την επίσκεψή σας.!