Κάθε χρόνο, όλο και περισσότερα εμπορικά καταστήματα συμμετέχουν στη Black Friday, με προσφορές και ειδικές τιμές, ενώ αρκετές αλυσίδες καταστημάτων έχουν ένα σημαντικά αυξημένο τζίρο κατά τη διάρκεια αυτών των ημερών.
Πώς, όμως, συμπεριφέρονται οι Έλληνες καταναλωτές κατά τη διάρκεια των ημερών του συγκεκριμένου εμπορικού θεσμού...;;;
Καταρχάς, οι online αναζητήσεις για τη Black Friday ξεπερνούν το 1.000.000 κάθε χρόνο, με τις branded αναζητήσεις να κυριαρχούν.
Αυτό, ουσιαστικά, σημαίνει ότι οι καταναλωτές περιμένουν τη Black Friday για να βρουν σημαντικές εκπτώσεις σε συγκεκριμένα brands και προϊόντα που τους ενδιαφέρουν πραγματικά, αναζητώντας την καλύτερη προσφορά για τα προϊόντα αυτά και όχι, γενικά, μεγάλες προσφορές για προϊόντα που δεν τους ενδιαφέρουν απαραίτητα.
Ενδιαφέρον έχουν και οι κατηγορίες των προϊόντων που αναζητούνται online.
Με δημοφιλέστερη κατηγορία τα κινητά τηλέφωνα, τα ρούχα, οι τηλεοράσεις, τα laptops, τα tablets, αλλά και τα παπούτσια είναι οι υπόλοιπες κατηγορίες για τις οποίες ψάχνουν περισσότερο οι Έλληνες χρήστες, συνδυαστικά με τη Black Friday.
Και καθώς η χρήση των mobile συσκευών έχει σταθερά ανοδική πορεία και στην Ελλάδα, αντίστοιχα λοιπόν και για τις εν λόγω αναζητήσεις ισχύει το εξής: περισσότερες από τις μισές αναζητήσεις γίνονται από κινητό τηλέφωνο, ενώ ακολουθούν οι αναζητήσεις από desktop υπολογιστή και, τέλος, από tablets (με πολύ μικρότερο ποσοστό).
Την αύξηση του ενδιαφέροντος για τη Black Friday επιβεβαιώνει και το γεγονός ότι, κάθε χρόνο, αυξάνεται το σύνολο των ημερών κατά τη διάρκεια των οποίων γίνονται αναζητήσεις γι’ αυτό το θεσμό.
Πιο συγκεκριμένα, ενώ βλέπουμε το 2015 οι online χρήστες να κάνουν σχετικές αναζητήσεις κατά τη διάρκεια 2 εβδομάδων, τις επόμενες χρονιές βλέπουμε, κάθε χρόνο, να προστίθενται 7 ημέρες στη διάρκεια του συνολικού χρονικού διαστήματος online αναζητήσεων για τη Black Friday.
Αν και όπως είπαμε παραπάνω, οι mobile αναζητήσεις υπερτερούν (με τις γυναίκες να ψωνίζουν μέσω του κινητού 2 φορές περισσότερο από ό,τι οι άντρες), τα αποτελέσματα της Black Friday δεν υπάρχουν μόνο online.
Η κίνηση στα εμπορικά καταστήματα, επίσης, αυξάνεται σε πολύ σημαντικό βαθμό (σε όσες χώρες εφαρμόζεται αυτός ο θεσμός).
Σύμφωνα με το Think with Google, η κίνηση στα εμπορικά καταστήματα αυξάνεται κατά 65% τις ημέρες της Black Friday, σε σύγκριση με οποιοδήποτε άλλο Σαββατοκύριακο του Νοεμβρίου.
Οπότε, είτε online είτε offline, η Black Friday αυξάνει και στην Ελλάδα τις πωλήσεις των καταναλωτικών προϊόντων.
Ας δούμε αναλυτικότερα τα παραπάνω, στο ακόλουθο infographic.
Βρες μετά το infographic ένα text version όλων των στατιστικών σε περίπτωση που τα χρειαστείς 😊
Πάρε από εδώ το κείμενο του Infographic σε περίπτωση που το χρειαστείς! 😉
1. Πόσες online αναζητήσεις έγιναν για τη Black Friday.
2017: πάνω από 1.000.000
Πηγή: Google Adwords/keywordplanner
2. Ποιες κατηγορίες λέξεων-κλειδιών χρησιμοποιούνται περισσότερο για τις αναζητήσεις σχετικά με τη Black Friday.
Black Friday + προϊόντα: 7%
Black Friday + προσφορές: 6%
Black Friday + καταστήματα: 4%
Πηγή: Google Adwords/keywordplanner
3. Ποιες είναι οι 5 δημοφιλέστερες κατηγορίες προϊόντων που αναζητήθηκαν συνδυαστικά με τη Black Friday.
Ρούχα
Τηλεοράσεις
Laptops/Tablets
Παπούτσια
Πηγή: Google Adwords/keywordplanner
4. Μέσω ποιας συσκευής έγιναν οι περισσότερες αναζητήσεις σχετικά με τη Black Friday.
Computers 36%
Tablets 9%
Πηγή: Google Adwords/keywordplanner
5. Πόσο διαρκεί το ενδιαφέρον των online χρηστών για τη Black Friday.
2016: 21 ημέρες
2017: 28 ημέρες
Πηγή: Google Adwords/keywordplanner
6. Ποιοι ψωνίζουν περισσότερο από mobile συσκευές.
Πηγή: Think with Google – What Google data reveals about Black Friday shoppers
7. Πόσο αυξάνεται η κίνηση στα εμπορικά καταστήματα.
Πηγή: Think with Google -Shoppers gobble up in-store Black Friday deals on mobile
Δημοσίευση σχολίου Blogger Facebook
Παρακαλώ, την προσοχή σας ! ! !
* Εάν εντοπίσετε κάποιο πρόβλημα σε κάποια δημοσίευση (μη ενεργός συνδεσμος λ.χ. ή οτιδήποτε άλλο), παρακαλούμε κάντε τον κόπο να γράψετε στα σχόλιά σας, το οποιοδήποτε πρόβλημά σας, ώστε να προβούμε στην άμεση διόρθωσή του.
Επίσης, μπορείτε να αποστείλετε ένα "Ευχαριστώ" προς όσους ασχολήθηκαν & σας προσέφεραν ένα... κομμάτι από τη γνώση τους.
Παράκληση προς τους φίλους αναγνώστες-σχολιαστές:
* Να αποφεύγετε να γράφετε με greekglish γιατί τα σχόλιά σας ΔΕΝ θα γίνονται δεκτά.
* Αποφεύγετε το spamάρισμα στα σχόλια. - Please don't spam me!
* Σε περίπτωση που δεν έχετε καταλάβει κάτι, επικοινωνήστε μαζί μας μέσα από την φόρμα των σχολίων και θα σας απαντήσουμε σε εύλογο χρόνο, γι' αυτό ΜΗΝ καταφεύγετε στη αποστολή e-mail για τις όποιες απορίες σας.
* Χρησιμοποιήστε το Reply (που βρίσκεται κάτω από την εικόνα χρήστη), αν θέλετε να του απευθύνετε το λόγο, ή να απαντήσετε σε προυγούμενο σχόλιο.
* Το μέγιστο όριο χαρακτήρων είναι 4.096
* Τα σχόλιά σας θα δημοσιεύονται μετά τον απαραίτητο έλεγχο.
Σημείωση: Όσοι θέλετε να παίρνετε ειδοποιήσεις για τα σχόλια που κανετε, μην ξεχάσετε να τικάρετε το κουμπί "Να λαμβάνω ειδοποιήσεις"
Σας Ευχαριστούμε για την κατανόηση και την επίσκεψή σας.!