Facebook Ad Images: 10 Tips για Kαλύτερα Aποτελέσματα. |  Στάλες στο γαλάζιο ® <link href='https://4.bp.blogspot.com/-uudhyyrbfgE/W9BBcjLnp7I/AAAAAAAAh-k/lgT-l4A8yq8VtAkdwxU2dz9ClgWtFt5hgCLcBGAs/s72-c/facebook-ad-images-tips.jpg' rel='https://4.bp.blogspot.com/-ucvLyH7G8ns/WNrpJ42EDOI/AAAAAAAAfwo/V5doGhzXC8QztinTcD9Jfy_YBPCPzpPOgCLcB/s640/Stales_sto_Galazio.jpg'/>

0
Οι διαφημίσεις στο Facebook είναι ένα αναπόφευκτο εργαλείο για τους επαγγελματίες σήμερα. Με τον ιστότοπο των κοινωνικών μέσων να υπερηφανεύεται για τους πάνω από ένα δισεκατομμύριο χρήστες του, μπορεί κανείς να επιτύχει χιλιάδες στόχους με τη διαφήμισή του σε αυτόν, όπως: τη δημιουργία συνειδητοποίησης για το εμπορικό του σήμα, την απόκτηση leads και την αύξηση των πωλήσεων.

Δεδομένου ότι κάθε επαγγελματίας γνωρίζει τη σημασία των Facebook ads στις στρατηγικές μάρκετινγκ, η πλατφόρμα έχει γίνει εξαιρετικά ανταγωνιστική και, έτσι, είναι ολοένα και πιο δύσκολο να δημιουργήσεις διαφημίσεις άκρως αποτελεσματικές.

Δε λένε πως «μια εικόνα ισούται με χίλιες λέξεις»..;;;

Οι φωτογραφίες, λοιπόν, είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να επικοινωνήσεις-διαφημιστείς στο Facebook.

Η εικόνα που χρησιμοποιείς για τη διαφημιστική καμπάνια σου στο Facebook είναι ένα από τα πιο σημαντικά στοιχεία της, καθώς αυτή θα «υποχρεώσει» αρχικά το κοινό να «συνεργαστεί» μαζί σου.
Οι μεγάλες και ωραίες φωτογραφίες τραβούν περισσότερο την προσοχή των εν δυνάμει πελατών, ώστε να θυμούνται την επιχείρησή σου.

Πώς μπορείς, όμως, να επιλέξεις εξαιρετικές εικόνες για τις διαφημίσεις σου στο Facebook...;;;

Ακολουθούν κάποιες συμβουλές, για να ξεκινήσεις ! ! !


1. Επένδυσε σε αυθεντικές εικόνες υψηλής ποιότητας.

Ένας από τους πρώτους κανόνες για τις εικόνες στο διαδίκτυο, σήμερα, είναι ότι πρέπει να είναι αυθεντικές και υψηλής ποιότητας.
Εφάρμοσε αυτό το πρότυπο και στις εικόνες των διαφημίσεών σου.
Γιατί...;;;
Επειδή η διαφήμισή σου στο Facebook θα ανταγωνίζεται με οτιδήποτε άλλο στη ροή των ειδήσεων/ενημερώσεων.
Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο οι εικόνες που είναι εκπληκτικές σε κάνουν να σταματήσεις την κύλιση και να τις χαζέψεις!
Η επένδυση σε ποιοτικές φωτογραφίες και εικόνες αυθεντικές και αντιπροσωπευτικές της επιχείρησής σου -και όχι εικόνες από βιβλιοθήκες φωτογραφιών (image bank)- μπορεί να συμβάλει στην ενίσχυση της απόδοσης της διαφημιστικής καμπάνιας σου.

2. Δείξε άτομα που χρησιμοποιούν το προϊόν σου.

Οι διαφημίσεις στο Facebook προβάλλονται στις ενημερώσεις ή στην Instagram ροή των χρηστών, μαζί με τις δημοσιεύσεις συγγενών και φίλων.
Για να δημιουργήσεις διαφημίσεις που θα προσελκύσουν το ενδιαφέρον των χρηστών και θα ενσωματώνονται άψογα στις ενημερώσεις τους, χρησιμοποιήσε εικόνες με άτομα που επωφελούνται από το προϊόν σου, αντί για εικόνες που προβάλουν μόνο το προϊόν.

3. Χρησιμοποίησε εικόνες με ανθρώπους.

Η χρήση εικόνων με ανθρώπους στις διαφημίσεις σου στο Facebook είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να δημιουργήσεις μια σύνδεση με τους χρήστες.
Οι εικόνες ανθρώπων που δείχνουν συναισθήματα -π.χ. χαρά ως αποτέλεσμα χρήσης του προϊόντος/υπηρεσίας σου ή δυσαρέσκεια που μπορεί να μετριαστεί από τη χρήση μιας προσφοράς σου- είναι εξαιρετικά αποτελεσματικές στις διαφημίσεις στο Facebook.
Ιδιαίτερα αποτελεσματικές έχουν αποδειχθεί οι εικόνες ευτυχισμένων γυναικών.
Να είσαι, επίσης, προσεκτικός κατά τη χρήση φωτογραφικών αποθεμάτων (image bank).
Οι χρήστες θα χάσουν την εμπιστοσύνη τους σε εσένα, αν στις διαφημίσεις σου εμφανίζονται εικόνες άσχετες με τις υπηρεσίες σου.

4. Χρησιμοποίησε ασυνήθιστες εικόνες.

Το να προσελκύσεις την προσοχή είναι ο πρωταρχικός σκοπός των διαφημίσεών σου στο Facebook.
Η χρήση, λοιπόν, ελκυστικών εικόνων που ξεχωρίζουν στη ροή των ενημερώσεων είναι μια καλή ιδέα.
Αστείες εικόνες ανθρώπων ή ζώων, εικόνες περίεργες και ασυνήθιστες και κινούμενα σχέδια προσελκύουν τους χρήστες, ώστε να δουν τη διαφήμισή σου.
Θα πρέπει, όμως, να χρησιμοποιείς τέτοιες εικόνες, μόνον αν ταιριάζουν με την εικόνα που προσπαθείς να δημιουργήσεις για την επωνυμία σου.
Εάν είσαι μια επιχείρηση B2B υψηλού επιπέδου, η χρήση αυτών των εικόνων μπορεί να καταστρέψει την αξιοπιστία σου.
Επίσης, κατά την επιλογή μιας εικόνας, πρέπει να επιλέξεις κάτι μοναδικό!
Οι φωτογραφίες από μια image bank μπορεί να είναι παντού.
Έτσι, αν θέλεις να ξεχωρίσεις, θα πρέπει να κάνεις κάτι διαφορετικό.
Οι διαφημίσεις στο Facebook είναι εξοπλισμένες με μια τεράστια βιβλιοθήκη φωτογραφιών που μπορείς να χρησιμοποιήσεις.
Σου συνιστούμε, όμως, να δημιουργήσεις τις δικές σου εικόνες, αν έχεις χρόνο και χρήματα.

5. Χρησιμοποίησε την επαφή με τα μάτια με τη σωστή κατεύθυνση.

Οι εικόνες προσώπων που εκφράζουν ορισμένα συναισθήματα μπορεί να είναι αρκετά χρήσιμες και συναρπαστικές.
Αλλά, αν η εικόνα που χρησιμοποιείς δείχνει τα μάτια κάποιου, βεβαιώσου ότι τα μάτια του κατευθύνονται στο κείμενο της εικόνας, εκεί που θα κατευθυνθούν και τα μάτια του χρήστη.

6. Χρησιμοποίησε το λογότυπό σου.

Η τακτική ενσωμάτωσης του λογοτύπου της εταιρείας σου στις διαφημίσεις σου στο Facebook χρησιμεύει για να εδραιωθεί μια συσχέτιση μεταξύ αυτού και της επιχείρησής σου, στο μυαλό των χρηστών.
Η αναγνώριση της μάρκας είναι μια σημαντική πτυχή οποιασδήποτε στρατηγικής μάρκετινγκ και τα λογότυπα παίζουν σημαντικό ρόλο στη δημιουργία της.
Οι φωτογραφίες σου θα πρέπει να διαθέτουν ένα λογότυπο όσο το δυνατόν συχνότερα, αλλά δεν πρέπει να είναι το μόνο πράγμα στην εικόνα.
Συνδύασε το λογότυπο με μια σχετική εικόνα φόντου (όπως το προϊόν σου), για να έχεις το μέγιστο δυνατό αποτέλεσμα

7. Χρησιμοποίησε ελάχιστο κείμενο.

Το Facebook περιορίζει το κείμενο που μπορείς να τοποθετήσεις σε μία φωτογραφία.
Το κείμενό σου θα πρέπει να καταλαμβάνει το 20% του χώρου της εικόνας.
Πολλές γραμμές κειμένου με μικρές γραμματοσειρές είναι δύσκολο να διαβαστούν στο κινητό, δυσκολεύουν το χρήστη και αυτό σημαίνει ότι διακινδυνεύεις να χάσεις την προσοχή του.
Όσον αφορά, λοιπόν, στο μήκος του κειμένου στη φωτογραφία σου, το μικρότερο κείμενο τείνει να αποδίδει καλύτερα.
Όταν υπάρχει πάρα πολύ κείμενο, η προσοχή των χρηστών διασπάται και η διαφήμισή σου μπορεί να προβληθεί σε λιγότερα άτομα.
Οι εικόνες που δεν περιλαμβάνουν πολύ κείμενο έχουν καλύτερα αποτελέσματα.
Η συμπλήρωση της διαφήμισής σου με πολύ κείμενο θα δυσκολέψει το διάβασμα και θα αποτρέψει τους επισκέπτες σου.
Η φωτογραφία σου θα πρέπει, επίσης, να υποστηρίζει την υπόλοιπη διαφήμισή σου.
Η εικόνα σου θα μπορούσε να περιέχει μια απλή παρότρυνση για δράση (call to action) ή θα μπορούσες να ενισχύσεις το όφελος που τονίζεται στην επικεφαλίδα.
Επικεντρώσου στο μήνυμά σου.
Εστίασε γύρω από το σημαντικό κομμάτι της εικόνας σου.
Αν θέλεις να προβάλεις πολλα διαφημιστικά μηνύματα σε μια καμπάνια, φρόντισε όλες οι εικόνες σου να έχουν ένα σταθερό θέμα.

8. Χρησιμοποίησε χρώματα για να προσελκύσεις την προσοχή.

Ξεχώρισε με το χρώμα. Το χρώμα του Facebook είναι μπλε και άσπρο, πράγμα που σημαίνει ότι, αν επιλέξεις παρόμοια χρώματα, οι διαφημίσεις σου θα αναμειχθούν με τη σελίδα του Facebook.
Για να ξεχωρίσεις, θα πρέπει να επιλέξεις εικόνες με χρώματα που βρίσκονται στην άλλη πλευρά του τροχού χρώματος, για παράδειγμα πορτοκαλί/κόκκινο/ ροζ.
Οι άνθρωποι μετακινούνται μέσω της ροής ειδήσεων/ενημερώσεων στο Facebook με βιασύνη.
Υπάρχουν πάρα πολλές πληροφορίες και δεν υπάρχει αρκετός χρόνος να καταναλώσουν σε όλες.
Αυτό σημαίνει ότι έχεις μόλις ένα δευτερόλεπτο για να τραβήξεις την προσοχή ενός χρήστη, που θα δώσει μια σύντομη ματιά στη διαφήμισή σου, όταν περάσει από αυτή.
Χρησιμοποίησε, λοιπόν, φωτεινά και αντιληπτά χρώματα στις εικόνες σου, καθώς αυτά τραβούν, άμεσα, το βλέμμα ενός χρήστη.
Εξετάσε την ψυχολογία του χρώματος.
Το 90% των στιγμιαίων αποφάσεων που παίρνουμε σχετικά με ένα προϊόν που βλέπουμε μπορεί να βασιστεί στο χρώμα.
Εδώ είναι μερικές από τις σημαντικότερες τάσεις που υποστηρίζουν οι επιστήμονες σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι αντιλαμβάνονται τα χρώματα: Οι ηλικιωμένοι άνθρωποι προτιμούν το μπλε, το μοβ και το πράσινο, ενώ οι νεότεροι το κίτρινο, το κόκκινο και το πορτοκαλί.
Καθώς μεγαλώνουμε, οι προτιμήσεις μας τείνουν προς τα πιο σκούρα χρώματα.

9. Να θυμάσαι ότι η συνοχή είναι το κλειδί.

Οι εικόνες που επιλέγεις πρέπει να έχουν συνοχή με τη σελίδα προορισμού και το θέμα της διαφήμισής σου.
Η χρήση μιας εικόνας που δεν είναι σχετική με το προϊόν σου θα προκαλέσει μόνο δυσαρέσκεια στο χρήστη.
Η φωτογραφία της διαφήμισής σου θα πρέπει να έχει υπαινιγμούς από τον τίτλο της ή τουλάχιστον να ευθυγραμμίζεται με τη συναισθηματική κατάσταση που ελπίζεις να προκαλέσεις στο χρήστη.
Επίσης, βεβαιώσου ότι η επιλογή της εικόνας σχετίζεται με τη σελίδα προορισμού που στέλνεις στους επισκέπτες σου.
Όπως τα Call-to-Actions, έτσι και η συνέπεια θα μειώσει τις τριβές και θα βοηθήσει τους χρήστες να ολοκληρώσουν την επιθυμητή ενέργεια.
Εάν κάποιος κάνει κλικ στις διαφημίσεις σου, είναι επειδή του αρέσει η εικόνα, το μήνυμά σου και αυτό που προσφέρεις.
Αφού κάνει "κλικ", θα πρέπει να καταλήξει σε μια σελίδα προορισμού που θα ενισχύει αυτό που είδε στη διαφήμισή σου.
Χρησιμοποίησε τις ίδιες εικόνες και την ίδια διατύπωση, απλώς πηγαίνε σε μεγαλύτερο βάθος, περιγράφοντας το προϊόν σου και γιατί πρέπει κάποιος να το αγοράσει.
Οι άνθρωποι αποφασίζουν αν τους αρέσει ένας ιστότοπος σε δευτερόλεπτα.
Φαντάσου τι θα συνέβαινε αν, μετά από ένα κλικ σε μια διαφήμιση στο Facebook για κόκκινα αθλητικά παπούτσια, καταλήξεις σε μια γενική σελίδα με εκατοντάδες αθλητικά παπούτσια, χωρίς ένα κόκκινο!
Θα φύγεις, αμέσως, έτσι δεν είναι...;;;

10. Δοκίμασε εικόνες και μάθε τι αρέσει το κοινό σου.

Ένα σημαντικό στοιχείο με τις διαφημίσεις στο Facebook είναι ότι σου επιτρέπουν να δοκιμάσεις διαφορετικές πτυχές του δημιουργικού σου και να δεις τι λειτουργεί καλύτερα, για να οδηγηθείς στο επιθυμητό αποτέλεσμα.
Το κοινό-στόχος σου ανταποκρίνεται καλύτερα, όταν οι εικόνες έχουν κείμενο ή κανένα κείμενο...;;;
Δοκίμασέ το ! ! !
Ξεκίνησε να επιλέγεις κάποιες εικόνες διαφημίσεων στο Facebook και δες ποιοι τύποι εικόνων προσελκύουν καλύτερα το κοινό.

Εν κατακλείδι...
Ποτέ, μην υποθέτεις τίποτα.
Πάντα, δοκίμασε τα πάντα.
Ανεξάρτητα από το επίπεδο εμπειρίας σου ή πόσο καιρό έχεις διαφημιστεί στο Facebook, δοκίμαζε πάντα το σχεδιασμό των εικόνων σου και τη στόχευσή τους.

Κάθε φορά που δημιουργείς μια νέα καμπάνια, αφιέρωσε χρόνο για να βρεις τουλάχιστον 4 διαφορετικά σχέδια φωτογραφιών και δοκίμασε το καθένα, για να δεις ποιο θα σου φέρει το επιθυμητό αποτέλεσμα.

Ελπίζουμε ότι θα βρεις τις παραπάνω συμβουλές χρήσιμες και ότι θα σε βοηθήσουν να δημιουργήσεις όμορφες εικόνες, που θα τραβήξουν την προσοχή του χρήστη...!!!

Καλή Επιτυχία ! ! !

Δημοσίευση σχολίου Blogger

Παρακαλώ, την προσοχή σας ! ! !

* Εάν εντοπίσετε κάποιο πρόβλημα σε κάποια δημοσίευση (μη ενεργός συνδεσμος λ.χ. ή οτιδήποτε άλλο), παρακαλούμε κάντε τον κόπο να γράψετε στα σχόλιά σας, το οποιοδήποτε πρόβλημά σας, ώστε να προβούμε στην άμεση διόρθωσή του.
Επίσης, μπορείτε να αποστείλετε ένα "Ευχαριστώ" προς όσους ασχολήθηκαν & σας προσέφεραν ένα... κομμάτι από τη γνώση τους.

Παράκληση προς τους φίλους αναγνώστες-σχολιαστές:

* Να αποφεύγετε να γράφετε με greekglish γιατί τα σχόλιά σας ΔΕΝ θα γίνονται δεκτά.
* Αποφεύγετε το spamάρισμα στα σχόλια. - Please don't spam me!
* Σε περίπτωση που δεν έχετε καταλάβει κάτι, επικοινωνήστε μαζί μας μέσα από την φόρμα των σχολίων και θα σας απαντήσουμε σε εύλογο χρόνο, γι' αυτό ΜΗΝ καταφεύγετε στη αποστολή e-mail για τις όποιες απορίες σας.
* Χρησιμοποιήστε το Reply (που βρίσκεται κάτω από την εικόνα χρήστη), αν θέλετε να του απευθύνετε το λόγο, ή να απαντήσετε σε προυγούμενο σχόλιο.
* Το μέγιστο όριο χαρακτήρων είναι 4.096
* Τα σχόλιά σας θα δημοσιεύονται μετά τον απαραίτητο έλεγχο.

Σημείωση: Όσοι θέλετε να παίρνετε ειδοποιήσεις για τα σχόλια που κανετε, μην ξεχάσετε να τικάρετε το κουμπί "Να λαμβάνω ειδοποιήσεις"

Σας Ευχαριστούμε για την κατανόηση και την επίσκεψή σας.!

 
Top
Blogger Tutorials

Δημιουργήστε τώρα ένα ιδανικό ιστολόγιο, χωρίς να ξοδέψετε ούτε 1€.Περισσότερα από 500 tutorials είναι στη διάθεσή σας.
Οι διαχειριστές του ιστολογίου «Στάλες στο γαλάζιο» σας συμβουλεύουν...
Αποφεύγετε την οποιαδήποτε προσφερόμενη "βοήθεια" από τυχάρπαστους και κατ' επίφαση "web designers", που από ιδιοτέλεια και μόνο προσπαθούν να εκμεταλλευθούν την άγνοιά σας!!!
Με εκτίμηση
«Στάλες στο γαλάζιο»
:-)