14 Νοεμβρίου 2017

Google Play Store: 6+1 Μυστικά για να το παίζεις… στα δάχτυλα.

Ήξερες ότι το Google Play μπορεί να σου προσφέρει πολλά περισσότερα από την εγκατάσταση ή απεγκατάσταση μιας εφαρμογής...;;;

Το επίσημο ηλεκτρονικό κατάστημα του Android έχει αρκετές επιπλέον δυνατότητες, όπως πχ. την ανάκτηση εφαρμογών, την επιστροφή χρημάτων (υπό προϋποθέσεις), την αναζήτηση εφαρμογών από συγκεκριμένους προγραμματιστές/εταιρείες, ακόμα και την επιβολή γονικού ελέγχου, αρκεί να το ρυθμίσεις κατάλληλα.

Ο οδηγός αυτός θα σε βοηθήσει να ανακαλύψεις όλα από τα παραπάνω «τεχνάσματα», ώστε να εκμεταλλευτείς στο έπακρο τις δυνατότητες της Android συσκευής σου...!!!

1.

Ανάκτηση εφαρμογών.

Μετά από την αγορά μιας εφαρμογής στο Play Store, μπορείς να την εγκαταστήσεις σε οποιαδήποτε συσκευή με τον Google λογαριασμό σου, χωρίς να χρειαστεί να πληρώσεις ξανά για την εφαρμογή.
Μπορείς επίσης να ενεργοποιήσεις (ανακτήσεις) εφαρμογές οι οποίες ήταν προεγκατεστημένες στην τρέχουσα ή σε κάποια παλαιότερη συσκευή σου, αρκεί να υπάρχουν ακόμα στις λίστες του ηλ. καταστήματος.

Στο Android smartphone ή το tablet που χρησιμοποιείς, ανοίγεις το Play Store.
Επιλέγεις Μενού --> Οι εφαρμογές και τα παιχνίδια μου --> Βιβλιοθήκη.
Εντοπίζεις την εφαρμογή που επιθυμείς να επανεγκαταστήσεις
Επιλέγεις Εγκατάσταση ή Ενεργοποίηση.


2.

Προστασία με κωδικό πρόσβασης στο Google Play.

Για να αποτρέψεις τα παιδιά να κάνουν μία ανεπιθύμητη αγορά από το Play Store, μπορείς να ορίσεις έναν κωδικό (PIN), αφού πρώτα επιβεβαιώσεις τον ήδη υπάρχων κωδικό του Google λογαριασμού σου.
Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να μεταβείς στο μενού ρυθμίσεων και από εκεί να εντοπίσεις τις επιλογές «Γονικοί έλεγχοι» και «Έλεγχος ταυτότητας για αγορές».

Όσον αφορά την πρώτη, γυρίζεις το διακόπτη (toggle) στη θέση "On" και πληκτρολογείς έναν κωδικό εισόδου.
Εκεί υπάρχουν και ρυθμίσεις σχετικά με το όριο ηλικίας για την εμφάνιση/εγκατάσταση εφαρμογών, καθώς και τον έλεγχο μουσικού περιεχομένου.
Όσον αφορά τη δεύτερη, ακόμα και αν δεν έχεις ενεργοποιήσει τον γονικό έλεγχο, το Play Store θα αρνηθεί να εκτελέσει οποιαδήποτε συναλλαγή, αν δεν του δωθεί ο κωδικός (εναλλακτικά το δακτ. αποτύπωμα) του διαχειριστή.


3.

Επιστροφή χρημάτων από το Google Play.

Η Google, σε γενικές γραμμές, δεν κάνει επιστροφές χρημάτων για τις περισσότερες αγορές στο Play Store. Ωστόσο, υπάρχουν εξαιρέσεις και φυσικά μπορείς να επικοινωνήσεις απευθείας και με τον προγραμματιστή της εφαρμογής.

Το ηλεκτρονικό κατάστημα της αμερικανικής εταιρείας θα σου επιστρέψει χρήματα εάν:
Η εφαρμογή αγοράστηκε κατά λάθος από κάποιον ανήλικο, χωρίς την άδειά σου
Αυτό που αγόρασες δεν λειτουργεί ή δεν το έλαβες/εγκατέστησες
Δεν πραγματοποιεί αυτά που υπόσχεται

Εάν έχουν περάσει λιγότερες από 48 ώρες από την αγορά μιας εφαρμογής ή από κάποια αγορά εντός εφαρμογής (in-app purchase), δικαιούσαι να ζητήσεις επιστροφή χρημάτων μέσω του Play Store.

Εάν αγοράσες μουσική, ταινίες, βιβλία ή άλλο περιεχόμενο - ενδέχεται - να μπορείς να ζητήσεις επιστροφή χρημάτων αφού παρέλθουν περισσότερες από 48 ώρες.
H Google έχει πάντοτε τον τελικό λόγο.

Ανοίγεις μία εφαρμογή περιήγησης (Chrome, Firefox, Safari, Opera) στο υπολογιστή, το tablet ή το smartphone σου, καθώς δεν μπορείς να ζητήσεις επιστροφή χρημάτων από την mobile εφαρμογή του Google Play Store.
Πληκτρολογείς https://play.google.com/store/account στη μπάρα αναζήτησης
Επιλέγεις το λογαριασμό σου και στη συνέχεια βλέπεις το "Ιστορικό παραγγελιών"
Εντοπίζεις την παραγγελία που θέλεις να επιστρέψεις
Στα δεξιά της παραγγελίας, επιλέγεις το εικονίδιο "Περισσότερα"
Επιλέγεις Αναφορά προβλήματος.
Περιγράφει την κατάσταση, συμπληρώνεις τη φόρμα και υποδεικνύεις το λόγο για τον οποίο επιθυμείς την επιστροφή χρημάτων.
Θα εμφανιστεί ένα μήνυμα επιβεβαίωσης. Η απόφαση λαμβάνεται συνήθως μέσα σε 15 λεπτά και έρχεται μέσω email


4.

Εφαρμογές από έναν συγκεκριμένο προγραμματιστή/εταιρεία.

Αν σου αρέσουν οιι εφαρμογές κάποιας εταιρείας (πχ. Ubisoft) ή ενός συγκεκριμένου developer/publisher, δεν έχεις παρά να χρησιμοποιήσεις το φίλτρο "Pub: όνομα προγραμματιστή" στη μπάρα αναζήτησης του Play Store.
Αυτό με τη σειρά του θα σου επιστρέψει εφαρμογές αποκλειστικά από την συγκεκριμένη εταιρεία/προγραμματιστή.


5.

Εμπόδισε την προσθήκη εικονιδίων στην αρχική οθόνη.

Κάθε φορά που εγκαθιστάς μια εφαρμογή στην Android συσκευή σου, χρησιμοποιώντας το Play Store, εμφανίζεται στην αρχική οθόνη ένα νέο εικονίδιο (και αυτό είναι πραγματικά απογοητευτικό, το γνωρίζουμε).
Για να καταργήσεις αυτή την τόσο ενοχλητική προεπιλογή, δεν έχεις παρά να μεταβείς στο μενού ρυθμίσεων και να ξετικάρεις το "Προσθήκη εικονιδίου στην αρχική οθόνη".
Η κατάργηση ισχύει για τις εφαρμογές που θα εγκατασταθούν μελλοντικά, καθώς δεν υπάρχει δυνατότητα διαγραφής των εικονιδίων για εφαρμογές που έχουν ήδη εγκατασταθει στη συσκευή σου, παρά μόνο χειροκίνητα.

6.

Δημιουργία λίστας επιθυμιών (wishlist).

Η δημιουργία λίστας επιθυμιών είναι μία λειτουργία που διαθέτουν τα περισσότερα ηλεκτρονικά καταστήματα και αφορά τη διαθεσιμότητα κάποιων δωρεάν ή επι πληρωμή αγαθών/εφαρμογών, τα οποία είτε περιμένεις να κυκλοφορήσουν είτε παρακολουθείς την εξέλιξη της τιμής τους.
Μπορείς να προσθέσεις μια εφαρμογή στη λίστα επιθυμιών, πατώντας στο εικονίδιο Σελιδοδείκτη (Add to wishlist) της εφαρμογής που θέλεις να εγκαταστήσεις και αυτή θα προσθέσει αυτόματα στη λίστα σου.


7.

Μπλόκαρε την αυτόματη ενημέρωση εφαρμογών.

Για να αποτρέψεις την ενημέρωση όλων των εφαρμογών, μπορείς να μεταβείς στις Ρυθμίσεις του Play Store και από εκεί στην επιλογή «Αυτόματη ενημέρωση εφαρμογών».
Τικάρεις την πρώτη επιλογή, η οποία λογικά αναγράφει «Χωρίς αυτόματη ενημέρωση εφαρμογών» και αυτόματα κόβεις κάθε αυτόματη ενημέρωση των εφαρμογών - αποφεύγοντας τυχόν υπέρογκες χρεώσεις από κατανάλωση δεδομένων.
Εναλλακτικά, αν θέλεις να διακόψεις την ενημέρωση μιας συγκεκριμένης εφαρμογής, πηγαίνεις στην εν λόγω εφαρμογή, κλικάρεις τις τρεις κάθετες κουκκίδες στην επάνω δεξιά γωνία και καταργείς την επιλογή Αυτόματης Ενημέρωσης. Τόσο απλά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ, την προσοχή σας ! ! !

* Εάν εντοπίσετε κάποιο πρόβλημα σε κάποια δημοσίευση (μη ενεργός συνδεσμος λ.χ. ή οτιδήποτε άλλο), παρακαλούμε κάντε τον κόπο να γράψετε στα σχόλιά σας, το οποιοδήποτε πρόβλημά σας, ώστε να προβούμε στην άμεση διόρθωσή του.
Επίσης, μπορείτε να αποστείλετε ένα "Ευχαριστώ" προς όσους ασχολήθηκαν & σας προσέφεραν ένα... κομμάτι από τη γνώση τους.

Παράκληση προς τους φίλους αναγνώστες-σχολιαστές:

* Να αποφεύγετε να γράφετε με greekglish γιατί τα σχόλιά σας ΔΕΝ θα γίνονται δεκτά.
* Αποφεύγετε το spamάρισμα στα σχόλια. - Please don't spam me!
* Σε περίπτωση που δεν έχετε καταλάβει κάτι, επικοινωνήστε μαζί μας μέσα από την φόρμα των σχολίων και θα σας απαντήσουμε σε εύλογο χρόνο, γι' αυτό ΜΗΝ καταφεύγετε στη αποστολή e-mail για τις όποιες απορίες σας.
* Χρησιμοποιήστε το Reply (που βρίσκεται κάτω από την εικόνα χρήστη), αν θέλετε να του απευθύνετε το λόγο, ή να απαντήσετε σε προυγούμενο σχόλιο.
* Το μέγιστο όριο χαρακτήρων είναι 4.096
* Τα σχόλιά σας θα δημοσιεύονται μετά τον απαραίτητο έλεγχο.

Σημείωση: Όσοι θέλετε να παίρνετε ειδοποιήσεις για τα σχόλια που κανετε, μην ξεχάσετε να τικάρετε το κουμπί "Να λαμβάνω ειδοποιήσεις"

Σας Ευχαριστούμε για την κατανόηση και την επίσκεψή σας.!