Τι είναι το Search Engine Marketing (SEM); Όλα όσα πρέπει να ξέρετε. |  Στάλες στο γαλάζιο ® <link href='https://4.bp.blogspot.com/-ohkU5LFNa6s/WU6dOAwajII/AAAAAAAAgno/1CUSaSYfbUwU0K8Btou4GP-CqRuqmVpUwCLcBGAs/s72-c/Search-Engine-Marketing.jpg' rel='https://4.bp.blogspot.com/-ucvLyH7G8ns/WNrpJ42EDOI/AAAAAAAAfwo/V5doGhzXC8QztinTcD9Jfy_YBPCPzpPOgCLcB/s640/Stales_sto_Galazio.jpg'/>

0
Όλες οι ιστοσελίδες, ανεξαρτήτως περιεχομένου, έχουν συνήθως ως κύριο στόχο τους το περιεχόμενο αυτό να γίνει γνωστό και προσβάσιμο σε όσο το δυνατόν μεγαλύτερη μερίδα χρηστών του διαδικτύου.

Η σελίδα μπορεί να αποτελεί το διαδικτυακό προφίλ μίας εταιρίας ή επιχείρησης και να διαφημίζει ή να προωθεί τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της, μπορεί να αποτελεί ένα online ηλεκτρονικό κατάστημα (e-shop) ή την προσωπική ιστοσελίδα ενός χρήστη (π.χ. blog).

Ανεξάρτητα όμως, από το κατά πόσο το site πληροί τις προδιαγραφές μίας σωστά δομημένης και αισθητικά όμορφης ιστοσελίδας, είναι πολύ πιθανό η σελίδα να παρουσιάζει χαμηλή επισκεψιμότητα αν δεν βγαίνει ψηλά στις μηχανές αναζήτησης.

Οι μηχανές αναζήτησης και η λειτουργία τους.

Οι μηχανές αναζήτησης (Search Engines) είναι ο πλέον αποδοτικός τρόπος για την ανάδειξη μίας ιστοσελίδας και του περιεχομένου της, αφού καθιστούν δυνατή την επίσκεψη από οποιοδήποτε χρήστη που πραγματοποιεί αναζητήσεις στον παγκόσμιο ιστό.

Συνοπτικά, η προώθηση λειτουργεί με τον εξής τρόπο:

Συνδέετε την σελίδα σας με λέξεις κλειδιά που ανταποκρίνονται στο περιεχόμενο ή τον τίτλο της.
Σε περίπτωση που κάποιος χρήστης εισάγει τα συγκεκριμένα keywords στις μηχανές αναζήτησης για να βρει τις επιθυμητές πληροφορίες, τα αποτελέσματα που επιστρέφονται θα συμπεριλαμβάνουν και την δική σας σελίδα.

Για κάθε ιστοσελίδα οι λέξεις-κλειδιά (keywords) που επιλέγονται, θα πρέπει να αντιπροσωπεύουν το περιεχόμενο, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της, καθώς οι μηχανές αναζήτησης αναλύουν το περιεχόμενο της σελίδας και εντοπίζουν τα keywords που σχετίζονται με το περιεχόμενο και σε τι βαθμό.
Η τελική κατάταξη των ιστοσελίδων, εξαρτάται άμεσα από τον βαθμό συσχέτισης που προκύπτει.
Όσο μεγαλύτερη η συσχέτιση, τόσο υψηλότερη θα είναι και η θέση της σελίδας σας στα προβαλλόμενα αποτελέσματα αναζήτησης ενός χρήστη.

Search Engine Marketing (SEM)

Αν λοιπόν επιθυμείτε να συμπεριλάβετε και την δική σας ιστοσελίδα στις πρώτες σελίδες αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης, μία από τις μεθόδους που μπορείτε να αξιοποιήσετε είναι το Search Engine Marketing (SEM).

Το SEM αποτελεί ένα ευρύτερο σύνολο από επιμέρους μεθόδους marketing, οι οποίες αξιοποιούνται για την προώθηση των ιστοσελίδων, την αύξηση της επισκεψιμότητάς τους και εν τέλει την επίτευξη μίας υψηλής θέσης στα αποτελέσματα αναζήτησης. Πιο συγεκριμένα, συμπεριλαμβάνει τις ακόλουθες κατηγορίες marketing:

1.

SEO – Βελτιστοποίηση Μηχανών Αναζήτησης

Ως SEO (Search Engine Optimization) ορίζονται όλες οι σύγχρονες μέθοδοι και διαδικασίες που χρησιμοποιούνται, ώστε να επιτευχθεί η εμφάνιση ενός website σε υψηλές θέσεις στα κύρια αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.Όταν ένας χρήστης αναζητά πληροφορίες, η μηχανή τού επιστρέφει χιλιάδες αποτελέσματα.
Ο μέσος χρήστης συνήθως δίνει έμφαση στα πρώτα 10-20 αποτελέσματα και σπανίως θα ελέγξει όσα εμφανίζονται μετά την 3η ή 4η σελίδα.
Στόχος λοιπόν, είναι τόσο η επίτευξη μίας υψηλής θέσης για τις λέξεις-κλειδιά (keywords) που σας ενδιαφέρουν, όσο και η διατήρηση της θέσης αυτής στην διάρκεια του χρόνου.
Για να το επιτύχετε αυτό, θα πρέπει καταρχήν να επιλέξετε τα keywords για την ιστοσελίδα σας, τα οποία πρέπει να είναι αντιπροσωπευτικά των προϊόντων και των υπηρεσιών της εταιρίας σας, ή του περιεχομένου της προσωπικής σας ιστοσελίδας.
Περισσότερες πληροφορίες για την υπηρεσία SEO θα γράψουμε σε επόμενα άρθρα, αλλά μπορείτε να βρείτε και πολύ μεγάλο όγκο πληροφοριών κάνοντας μια σχετική αναζήτηση για SEO στο Google.

2.

Pay-per-Click διαφημίσεις.

Οι pay-per-click διαφημίσεις, οι οποίες αναφέρονται και ως Sponsored listings, επιστρέφουν επί πληρωμή αποτελέσματα σε αναζητήσεις συγκεκριμένων keywords, προσελκύοντας νέους επισκέπτες σε μια ιστοσελίδα.
Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στο άθρο "Τι είναι η pay-per-click διαφήμιση" και πώς να την αξιοποιήσετε.

3.

Paid Inclusion.

To Paid inclusion αποτελεί την επί πληρωμή καταχώρηση μίας ιστοσελίδας στα ευρετήρια των μηχανών αναζήτησης και σε directories ιστοσελίδων έναντι καταβολής κάποιου αντιτίμου.
Με την συγκεκριμένη μέθοδο, οι μηχανές αναζήτησης συμπεριλαμβάνουν αυτόματα τις καταχωρημένες σελίδες σε αποτελέσματα αναζήτησης και είναι μία τακτική που ενδείκνυται.

4.

Search Engine Analytics.

Αποτελεί μέθοδο ανάλυσης των στατιστικών που προκύπτουν από την αξιοποίηση των στρατηγικών SEM στο σύνολό τους. Με την παρατήρηση ενός συνόλου από παραμέτρους, όπως είναι το ιστορικό αναζητήσεων, η παρακολούθηση των keywords σε χρήση κλπ, μπορείτε να βγάλετε χρήσιμα συμπεράσματα για τις τακτικές που ακολουθείτε για την ανάδειξη της σελίδας σας σε υψηλότερες θέσεις στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Ενδεικτικά εργαλεία που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε δωρεάν για την ανάλυση αυτών των στατιστικών είναι το Google Trends και το Google Insights.

5.

Social media optimization.

Με την συγκεκριμένη μέθοδο μπορείτε να εκμεταλλευτείτε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως είναι για παράδειγμα το Facebook, το Twitter, το LinkedIn και το Google+ για να διαφημίσετε και να αναδείξετε την ιστοσελίδα σας.

Τα οφέλη από την υψηλή ανάδειξη στις Μηχανές Αναζήτησης.

Μία υψηλή θέση στα αποτελέσματα αναζήτησης επιφέρει πολλαπλά οφέλη στην ίδια την σελίδα αλλά και τον κάτοχό της. Ας δούμε πιο συγκεκριμένα ποια είναι αυτά.

• Εγκυρότητα & εμπιστοσύνη: Οι χρήστες του διαδικτύου, έχουν συνήθως στο μυαλό τους συνυφασμένη την υψηλή θέση μίας σελίδας στα αποτελέσματα αναζήτησης, με την εξειδίκευση και την εγκυρότητά της ως προς το περιεχόμενο που αναζητούν.
Για παράδειγμα, όταν κάποιος χρήστης αναζητά πληροφορίες για την online κράτηση εισιτηρίων, θεωρεί ότι οι εταιρίες που θα εμφανιστούν στα πρώτα αποτελέσματα, είναι και οι πλέον κατάλληλες για την συγκεκριμένη ενέργεια. και επομένως, η πιθανότητες να επιλέξουν κάποια από αυτές αυξάνονται αυτόματα.

• Παθητική Επισκεψιμότητα: Οι διαδικασίες και στρατηγικές που υλοποιήθηκαν αρχικά για να εξασφαλιστεί μία υψηλή κατάταξη, είναι αυτές που απαιτούν έρευνα και προσπάθεια.
Μόλις αυτές εφαρμοστούν, η εισερχόμενη επισκεψιμότητα είναι το φυσικό επακόλουθο της υψηλής κατάταξης, που πραγματοποιείται πλέον "παθητικά" και χωρίς να απαιτούνται περαιτέρω ενέργειες ή προσπάθεια από την πλευρά του ιδιοκτήτη της σελίδας.

• Αυτοματοποιημένη προώθηση: Η παθητική επισκεψιμότητα προωθεί και εντείνει τον αυτοματοποιημένο τρόπο διεξαγωγής των εμπορικών και οικονομικών συναλλαγών που χρησιμοποιούν οι online επιχειρήσεις.
Επομένως η διαδικασία προώθησης κατά μια έννοια αυτοματοποιείται, χωρίς να απαιτείται συνεχή προσπάθεια από την πλευρά του ιδιοκτήτη της σελίδας.

• Άυξηση Πωλήσεων: Η υψηλή κατάταξη επιφέρει αύξηση στις πωλήσεις της online επιχείρησης που σε συνδυασμό με την αυτοματοποίησή τους, βοηθούν για να έχει θετικά αποτελέσματα επιχείρηση.

Για όλους τους παραπάνω λόγους λοιπόν, η χρήση των παραπάνω μεθόδων Search Engine Marketing αποτελούν την ενδεδειγμένη λύση για κάθε επιχείρηση που επιθυμεί να επιτύχει ισχυρή και ανταγωνιστική online παρουσία στον χώρο του διαδικτύου.

Ελπίζω πως βρήκατε αυτό το άρθρο μου χρήσιμο ! ! !

Δημοσίευση σχολίου Blogger

Παρακαλώ, την προσοχή σας ! ! !

* Εάν εντοπίσετε κάποιο πρόβλημα σε κάποια δημοσίευση (μη ενεργός συνδεσμος λ.χ. ή οτιδήποτε άλλο), παρακαλούμε κάντε τον κόπο να γράψετε στα σχόλιά σας, το οποιοδήποτε πρόβλημά σας, ώστε να προβούμε στην άμεση διόρθωσή του.
Επίσης, μπορείτε να αποστείλετε ένα "Ευχαριστώ" προς όσους ασχολήθηκαν & σας προσέφεραν ένα... κομμάτι από τη γνώση τους.

Παράκληση προς τους φίλους αναγνώστες-σχολιαστές:

* Να αποφεύγετε να γράφετε με greekglish γιατί τα σχόλιά σας ΔΕΝ θα γίνονται δεκτά.
* Αποφεύγετε το spamάρισμα στα σχόλια. - Please don't spam me!
* Σε περίπτωση που δεν έχετε καταλάβει κάτι, επικοινωνήστε μαζί μας μέσα από την φόρμα των σχολίων και θα σας απαντήσουμε σε εύλογο χρόνο, γι' αυτό ΜΗΝ καταφεύγετε στη αποστολή e-mail για τις όποιες απορίες σας.
* Χρησιμοποιήστε το Reply (που βρίσκεται κάτω από την εικόνα χρήστη), αν θέλετε να του απευθύνετε το λόγο, ή να απαντήσετε σε προυγούμενο σχόλιο.
* Το μέγιστο όριο χαρακτήρων είναι 4.096
* Τα σχόλιά σας θα δημοσιεύονται μετά τον απαραίτητο έλεγχο.

Σημείωση: Όσοι θέλετε να παίρνετε ειδοποιήσεις για τα σχόλια που κανετε, μην ξεχάσετε να τικάρετε το κουμπί "Να λαμβάνω ειδοποιήσεις"

Σας Ευχαριστούμε για την κατανόηση και την επίσκεψή σας.!

 
Top
Blogger Tutorials

Δημιουργήστε τώρα ένα ιδανικό ιστολόγιο, χωρίς να ξοδέψετε ούτε 1€.Περισσότερα από 500 tutorials είναι στη διάθεσή σας.
Οι διαχειριστές του ιστολογίου «Στάλες στο γαλάζιο» σας συμβουλεύουν...
Αποφεύγετε την οποιαδήποτε προσφερόμενη "βοήθεια" από τυχάρπαστους και κατ' επίφαση "web designers", που από ιδιοτέλεια και μόνο προσπαθούν να εκμεταλλευθούν την άγνοιά σας!!!
Με εκτίμηση
«Στάλες στο γαλάζιο»
:-)