5 Τακτικές για να μετατρέψεις τους Fans σου σε πιστούς Ακόλουθους. |  Στάλες στο γαλάζιο ® <link href='https://2.bp.blogspot.com/-VkTAK9W_pAc/WRhdcQXXYgI/AAAAAAAAgNg/2j0w4yq_n00U0jPkgRINktxA3bx-AX2IQCLcB/s72-c/Fans_Followers.png' rel='https://4.bp.blogspot.com/-ucvLyH7G8ns/WNrpJ42EDOI/AAAAAAAAfwo/V5doGhzXC8QztinTcD9Jfy_YBPCPzpPOgCLcB/s640/Stales_sto_Galazio.jpg'/>

0
Οι πιστοί ακόλουθοι ενός brand είναι αυτοί που αγοράζουν, διαφημίζουν και επιστρέφουν για ν΄αγοράσουν ξανά και ξανά, μια πιστή ομάδα πελατών που όλοι θα ήθελαν για την επιχείρησή τους.

Πως όμως χτίζεις μια τέτοια ομάδα...;;;


Η ανάπτυξη μιας ενιαίας και ολοκληρωμένης στρατηγικής προβολής στα social media, αποτελεί το εργαλείο για τη μετατροπή των fans σε πιστούς ακόλουθους.


Δες παρακάτω 5 τακτικές που προτείνουμε.


1.

Δημιούργησε στοχευμένο περιεχομένο.

Όταν έρθει η ώρα για τη διαχείριση ενός brand στα social media, τότε η στρατηγική στόχευσης συνήθως εγκαταλείπεται, σε βαθμό που το περιεχόμενο το οποίο δημιουργείται και δημοσιεύεται, να μην ανταποκρίνεται αρχικά στις ανάγκες της επιχείρησης και έπειτα στο προφίλ του κοινού στόχου, με αποτέλεσμα οι χρήστες που αποτελούν το κοινό αυτό να μη συνδέονται με το brand και να μειώνεται κατά μεγάλο βαθμό η πιθανότητα πραγματοποίησης αγοράς, ή και επιστροφής τους για επαναληπτική αγορά σε δεύτερο στάδιο.
Η στοχευμένη δημιουργία περιεχομένου είναι αυτή που θα δημιουργήσει τις απαραίτητες προϋποθέσεις, έτσι ώστε οι χρήστες ν’ αλληλεπιδράσουν με την επιχείρησή μας, να προχωρήσουν στην αγοραστική διαδικασία και το κυριότερο να επιστρέψουν για επαναληπτική αγορά.

2.

Αλληλεπίδρασε.

Η “σοβαρή”, “εταιρική” διαχείριση των εταιρικών λογαριασμών στα social media έχει σταματήσει να φέρνει αποτελέσματα εδώ και καιρό.
Η πελατοκεντρική προσέγγιση, η προσωποποιημένη διαχείριση και η βαθύτερη ενασχόληση με τις ανάγκες του πελάτη, αποτελούν τακτικές ενέργειες απαραίτητες πλέον για τη μετατροπή του σε πιστό δορυφόρο που θα διαφημίσει το brand μας στο κοινωνικό του κύκλο και θα επιστρέψει ξανά και ξανά για ν’ αποκτήσει κάποιο προϊόν ή υπηρεσία μας.
Στα social media, ο διαμοιρασμός μιας δημοσίευσης, η απάντηση σε ένα σχόλιο ή σε μια κριτική, καθώς και η επιβράβευση με μια αναφορά στο όνομά του αποτελούν μερικές μόνο από τις ενέργειες που μπορούν να φέρουν το επιθυμητό αποτέλεσμα για την επιχείρησή μας.

3.

Πρόσφερε προνόμια.

Στα πλαίσια της επιβράβευσης και της προσφοράς αξίας, δημιούργησε περιεχόμενο το οποίο έχει κάτι να προσφέρει στους χρήστες.
Η μονόπλευρη τακτική πώλησης δεν προσφέρει αξία, εκτός αν περιέχει αποκλειστικές προσφορές, εκπτώσεις κ.α..
Η δημιουργία περιεχομένου αξίας μπορεί να περιλαμβάνει ψυχαγωγία, ενημέρωση, ακόμα και συμβουλές σχετικές με το αντικείμενο δραστηριοποίησης της επιχείρησης.
Κάνε τους χρήστες να αισθανθούν ότι ανήκουν σε μια κοινότητα, σε μια ομάδα από την οποία λαμβάνουν αποκλειστικά προνόμια.

4.

Ενθάρρυνε την κριτική.

Κανάλια social media όπως το Facebook, προσφέρουν στους χρήστες τη δυνατότητα ν’ αφήσουν κάποια κριτική για την επιχείρηση.
Οι κριτικές πολλές φορές μπορεί να μην είναι οι επιθυμητές, περιέχοντας αρνητικά σχόλια και παράπονα. Αυτό βέβαια δεν είναι απαραίτητα κακό.
Έχει παρατηρηθεί ότι η ενεργή ενασχόληση με πελάτες που έχουν παράπονα και η εκπλήρωση της επιθυμίας τους ή η προσαρμογή των ενεργειών μας για την καλύτερη δυνατή κάλυψη των αναγκών τους, έχει μετατρέψει αυτούς τους πελάτες σε πιστούς επσιτρεφόμενους πελάτες, οι οποίοι μάλιστα διαφημίζουν με τον καλύτερο τρόπο την επιχείρησή μας.

5.

Να είσαι δημιουργικός.

Η προσπάθεια για την καλύτερη δυνατή προσφορά των υπηρεσιών και των προϊόντων της επιχείρησής μας είναι μια διαδικασία που δε σταματάει ποτέ.
Σκοπός είναι η επιχείρηση να παραμένει δημιουργική με φρέσκες και πρωτότυπες ιδέες που δημιουργούν μοναδικές εμπειρίες και δυνατά συναισθήματα, συναισθήματα τα οποία συνδέουν τους χρήστες με το brand.
Η ανάπτυξη δε προϊόντων και υπηρεσιών τα οποία προσφέρουν αξία και είναι αναγκαία στους καταναλωτές, προσφέρουν στην επιχείρησή μας την απαραίτητη αξία.

Η μετατροπή των επισκεπτών της επιχείρησης στα κανάλια social media σε πιστούς ακόλουθους που λειτουργούν ως δορυφόροι καλής διαφήμισης για το brand μας εντείνοντας το word-of-mouth είναι μια διαδικασία που απαιτεί στρατηγική, συνέπεια και συνέχεια.

Κατ’ αυτόν τον τρόπο όμως, επιτυγχάνεται η ενίσχυση της βιωσιμότητας, αλλά και η περαιτέρω ανάπτυξη, ανάπτυξη η οποία θα δημιουργήσει τη ζητούμενη διαφοροποίηση από τις ανταγωνιστικές επιχειρήσεις στο σημερινό απαιτητικό επιχειρηματικό περιβάλλον.

Ελπίζω πως βρήκατε αυτό το άρθρο μου χρήσιμο...!!!

Δημοσίευση σχολίου Blogger

Παρακαλώ, την προσοχή σας ! ! !

* Εάν εντοπίσετε κάποιο πρόβλημα σε κάποια δημοσίευση (μη ενεργός συνδεσμος λ.χ. ή οτιδήποτε άλλο), παρακαλούμε κάντε τον κόπο να γράψετε στα σχόλιά σας, το οποιοδήποτε πρόβλημά σας, ώστε να προβούμε στην άμεση διόρθωσή του.
Επίσης, μπορείτε να αποστείλετε ένα "Ευχαριστώ" προς όσους ασχολήθηκαν & σας προσέφεραν ένα... κομμάτι από τη γνώση τους.

Παράκληση προς τους φίλους αναγνώστες-σχολιαστές:

* Να αποφεύγετε να γράφετε με greekglish γιατί τα σχόλιά σας ΔΕΝ θα γίνονται δεκτά.
* Αποφεύγετε το spamάρισμα στα σχόλια. - Please don't spam me!
* Σε περίπτωση που δεν έχετε καταλάβει κάτι, επικοινωνήστε μαζί μας μέσα από την φόρμα των σχολίων και θα σας απαντήσουμε σε εύλογο χρόνο, γι' αυτό ΜΗΝ καταφεύγετε στη αποστολή e-mail για τις όποιες απορίες σας.
* Χρησιμοποιήστε το Reply (που βρίσκεται κάτω από την εικόνα χρήστη), αν θέλετε να του απευθύνετε το λόγο, ή να απαντήσετε σε προυγούμενο σχόλιο.
* Το μέγιστο όριο χαρακτήρων είναι 4.096
* Τα σχόλιά σας θα δημοσιεύονται μετά τον απαραίτητο έλεγχο.

Σημείωση: Όσοι θέλετε να παίρνετε ειδοποιήσεις για τα σχόλια που κανετε, μην ξεχάσετε να τικάρετε το κουμπί "Να λαμβάνω ειδοποιήσεις"

Σας Ευχαριστούμε για την κατανόηση και την επίσκεψή σας.!

 
Top
Blogger Tutorials

Δημιουργήστε τώρα ένα ιδανικό ιστολόγιο, χωρίς να ξοδέψετε ούτε 1€.Περισσότερα από 500 tutorials είναι στη διάθεσή σας.
Οι διαχειριστές του ιστολογίου «Στάλες στο γαλάζιο» σας συμβουλεύουν...
Αποφεύγετε την οποιαδήποτε προσφερόμενη "βοήθεια" από τυχάρπαστους και κατ' επίφαση "web designers", που από ιδιοτέλεια και μόνο προσπαθούν να εκμεταλλευθούν την άγνοιά σας!!!
Με εκτίμηση
«Στάλες στο γαλάζιο»
:-)