5 Δωρεάν Εργαλεία για Έρευνα Λέξεων Κλειδιών που χρησιμοποιούμε στο Στάλες στο γαλάζιο. |  Στάλες στο γαλάζιο ® <link href='https://1.bp.blogspot.com/-Z7KUrw3BBz0/WM0Ur104xMI/AAAAAAAAfn8/FJuATV3MB68eRMj9jmpC5hp76s-WQ5ZzwCLcB/s72-c/keywords.jpg' rel='https://4.bp.blogspot.com/-ucvLyH7G8ns/WNrpJ42EDOI/AAAAAAAAfwo/V5doGhzXC8QztinTcD9Jfy_YBPCPzpPOgCLcB/s640/Stales_sto_Galazio.jpg'/>

0
Η έρευνα λέξεων κλειδιών είναι μια από τις κυριότερες διεργασίες για επιτυχημένο SEO ιστοσελίδας.

Οι λέξεις κλειδιά είναι αυτές που θα οδηγήσουν τον επισκέπτη στην ιστοσελίδα σας.
Σε αυτές και στην σωστή τους στόχευση στηρίζεται όλη η επιτυχία της.
Σε περίπτωση λανθασμένης στόχευσης υπάρχει μεγάλος κίνδυνος οι πελάτες σας να μην μπορούν να βρουν την ιστοσελίδα σας στην μηχανή αναζήτησης Google.

Αν δεν έχει πραγματοποιηθεί εκτενής έρευνα λέξεων κλειδιών και μάλιστα πριν καν την έναρξη κατασκευής ιστοσελίδας υπάρχει η πιθανότητα οι πελάτες σας να αναζητούν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας με λέξεις κλειδιά στις οποίες εσείς δεν έχετε στοχεύσει.


Λίγα Λόγια για τις Λέξεις Κλειδιά.

Ειδικότερα, οι λέξεις κλειδιά χωρίζονται σε κύριες (broad keywords) και δευτερεύουσες (long tail keywords) .
Κύριες λέξεις κλειδιά είναι αυτές που θεωρούμε προφανείς και σχετίζονται άμεσα με το είδος της επιχείρησης.
Στην πλειονότητα τους, οι κύριες λέξεις κλειδιά είναι αυτές που συγκεντρώνουν τον μεγαλύτερο όγκο αναζητήσεων, αλλά παρουσιάζουν και τον μεγαλύτερο ανταγωνισμό.

Ο μεγάλος ανταγωνισμός στις κύριες λέξεις κλειδιά κάνει την εμφάνιση μιας ιστοσελίδας στις πρώτες σελίδες αποτελεσμάτων του Google δυσκολότερη, διότι πολλές ιστοσελίδες στοχεύουν σε αυτές.
Από την άλλη οι δευτερεύουσες λέξεις κλειδιά διαθέτουν μικρότερο όγκο αναζητήσεων αλλά εμφανίζουν και μικρότερο ανταγωνισμό, λόγω της χαμηλής στόχευσης.

Ως παράδειγμα θα φέρω την λέξη κλειδί "επαγγελματικές κάρτες".
Η αναζήτηση της συγκεκριμένης λέξης μας δίνει 199 αποτελέσματα.
Κάνουμε νέα αναζήτηση αυτή την φορά με λέξη κλειδί "επαγγελματικές κάρτες ανάγλυφες" και βλέπουμε ότι τα αποτελέσματα πέφτουν στα 1 με μόνο δύο απόλυτα σχετικές ιστοσελίδες στην κορυφή των αποτελεσμάτων.

Μπορεί η δύο λέξεις κλειδιά που χρησιμοποιήσαμε στο παράδειγμα να έχουν μεγάλη διαφορά στον όγκο των αναζητήσεων αλλά να είστε σίγουροι ότι αυτός που πραγματοποίησε αναζήτηση με την λέξη κλειδί "επαγγελματικές κάρτες ανάγλυφες" αγόρασε το προϊόν από την ιστοσελίδα που εμφανίστηκε με την συγκεκριμένη λέξη κλειδί.

Τα Εργαλεία Έρευνας.

Τα παραπάνω μας αποδεικνύουν περίτρανα πόσο σημαντική είναι η έρευνα των λέξεων κλειδιών και πόσο αποδοτικές μπορούν να γίνουν οι δευτερεύουσες λέξεις κλειδιά.
Συμβουλευτικά σας λέω ότι η έρευνά σας για φράσεις που μπορεί να εισάγει ο χρήστης στο Google δεν πρέπει να σταματήσει πότε.

Έτσι σας παραθέτω παρακάτω, πέρα από το γνωστό Google Keyword Planner τέσσερα δωρεάν online εργαλεία έρευνας λέξεων κλειδιών.
Εσείς απλά εισάγετε την κύρια λέξη κλειδί στην οποία στοχεύετε και η online εφαρμογή θα σας εμφανίσει τις σχετικές δευτερεύουσες λέξεις κλειδιά που χρησιμοποιούν οι χρήστες στις αναζητήσεις τους.
  1. Google Keyword Planner
  2. Jugnifm
  3. Keyword Tool
  4. MasterSuggest
  5. RankSonic Keyword Tool

Δοκιμάστε τα και βρείτε ευκαιρίες σε λέξεις κλειδιά τις οποίες δεν είχατε ποτέ φανταστεί ότι κάποιοι μπορεί να αναζητούν.

Δημοσίευση σχολίου Blogger

Παρακαλώ, την προσοχή σας ! ! !

* Εάν εντοπίσετε κάποιο πρόβλημα σε κάποια δημοσίευση (μη ενεργός συνδεσμος λ.χ. ή οτιδήποτε άλλο), παρακαλούμε κάντε τον κόπο να γράψετε στα σχόλιά σας, το οποιοδήποτε πρόβλημά σας, ώστε να προβούμε στην άμεση διόρθωσή του.
Επίσης, μπορείτε να αποστείλετε ένα "Ευχαριστώ" προς όσους ασχολήθηκαν & σας προσέφεραν ένα... κομμάτι από τη γνώση τους.

Παράκληση προς τους φίλους αναγνώστες-σχολιαστές:

* Να αποφεύγετε να γράφετε με greekglish γιατί τα σχόλιά σας ΔΕΝ θα γίνονται δεκτά.
* Αποφεύγετε το spamάρισμα στα σχόλια. - Please don't spam me!
* Σε περίπτωση που δεν έχετε καταλάβει κάτι, επικοινωνήστε μαζί μας μέσα από την φόρμα των σχολίων και θα σας απαντήσουμε σε εύλογο χρόνο, γι' αυτό ΜΗΝ καταφεύγετε στη αποστολή e-mail για τις όποιες απορίες σας.
* Χρησιμοποιήστε το Reply (που βρίσκεται κάτω από την εικόνα χρήστη), αν θέλετε να του απευθύνετε το λόγο, ή να απαντήσετε σε προυγούμενο σχόλιο.
* Το μέγιστο όριο χαρακτήρων είναι 4.096
* Τα σχόλιά σας θα δημοσιεύονται μετά τον απαραίτητο έλεγχο.

Σημείωση: Όσοι θέλετε να παίρνετε ειδοποιήσεις για τα σχόλια που κανετε, μην ξεχάσετε να τικάρετε το κουμπί "Να λαμβάνω ειδοποιήσεις"

Σας Ευχαριστούμε για την κατανόηση και την επίσκεψή σας.!

 
Top
Blogger Tutorials

Δημιουργήστε τώρα ένα ιδανικό ιστολόγιο, χωρίς να ξοδέψετε ούτε 1€.Περισσότερα από 500 tutorials είναι στη διάθεσή σας.
Οι διαχειριστές του ιστολογίου «Στάλες στο γαλάζιο» σας συμβουλεύουν...
Αποφεύγετε την οποιαδήποτε προσφερόμενη "βοήθεια" από τυχάρπαστους και κατ' επίφαση "web designers", που από ιδιοτέλεια και μόνο προσπαθούν να εκμεταλλευθούν την άγνοιά σας!!!
Με εκτίμηση
«Στάλες στο γαλάζιο»
:-)