Mosquito Bomber Fighter Bomber Units 1942-45 |  Στάλες στο γαλάζιο ® <link href='https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgwZt55QsGHET-EjuylprHbtSNse63SPlhhyphenhyphenktDchrxyzfjRfwkJot4sJdrTNhvpkbL5DJSGMTGGxn3iahY-as0ExP5eqe3s1Fmo0UCOWKks4f-v0p9XSTC_Bru_1Ii8Er_7l_FKCExNrw/s72-c/Mosquito+Bomber--Fighter-Bomber+Units+1942-45.jpg' rel='https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiME6DVcbv3gKvBNmYAN6FDaLxToDKS-E4cTNSSmHJAS370hC-oKXqo1VtWSfx20ExDsIsLjKJppxnTl_N-7lJi_B4ZDQzj5BQ5TZ9fMdN27ybf3x0Yzs0Jd7JQo_Ar824kLqZbIbRkOUU/s640/Stales_sto_Galazio.jpg'/>

0




Truly an example of engineering ingenuity born out of the desperation of war, the legendary 'all-wooden' Mosquito was perhaps the best twin-engined fighter-bomber of its size to see action in World War 2.
The first bomber variant to enter service was the B Mk IV, initial examples of which were issued to No 2 Group's No 105 Sqn at Swanton Morley, in Norfolk, in November 1941.
Considerably faster than the unit's previous Blenheim Mk IVs, powered by inline rather than radial engines, and made of wood instead of metal alloy, the Mosquito initially proved a challenging mount for both air– and groundcrew alike.

Contents:

Low-Level Raiders
The 'Shallow Divers'
The Pathfinders
2nd TAF
Above the Waves
The Burman 'Bridge Busters'
Appendices



Δημοσίευση σχολίου Blogger

Παρακαλώ, την προσοχή σας ! ! !

* Εάν εντοπίσετε κάποιο πρόβλημα σε κάποια δημοσίευση (μη ενεργός συνδεσμος λ.χ. ή οτιδήποτε άλλο), παρακαλούμε κάντε τον κόπο να γράψετε στα σχόλιά σας, το οποιοδήποτε πρόβλημά σας, ώστε να προβούμε στην άμεση διόρθωσή του.
Επίσης, μπορείτε να αποστείλετε ένα "Ευχαριστώ" προς όσους ασχολήθηκαν & σας προσέφεραν ένα... κομμάτι από τη γνώση τους.

Παράκληση προς τους φίλους αναγνώστες-σχολιαστές:

* Να αποφεύγετε να γράφετε με greekglish γιατί τα σχόλιά σας ΔΕΝ θα γίνονται δεκτά.
* Αποφεύγετε το spamάρισμα στα σχόλια. - Please don't spam me!
* Σε περίπτωση που δεν έχετε καταλάβει κάτι, επικοινωνήστε μαζί μας μέσα από την φόρμα των σχολίων και θα σας απαντήσουμε σε εύλογο χρόνο, γι' αυτό ΜΗΝ καταφεύγετε στη αποστολή e-mail για τις όποιες απορίες σας.
* Χρησιμοποιήστε το Reply (που βρίσκεται κάτω από την εικόνα χρήστη), αν θέλετε να του απευθύνετε το λόγο, ή να απαντήσετε σε προυγούμενο σχόλιο.
* Το μέγιστο όριο χαρακτήρων είναι 4.096
* Τα σχόλιά σας θα δημοσιεύονται μετά τον απαραίτητο έλεγχο.

Σημείωση: Όσοι θέλετε να παίρνετε ειδοποιήσεις για τα σχόλια που κανετε, μην ξεχάσετε να τικάρετε το κουμπί "Να λαμβάνω ειδοποιήσεις"

Σας Ευχαριστούμε για την κατανόηση και την επίσκεψή σας.!

 
Top
Blogger Tutorials

Δημιουργήστε τώρα ένα ιδανικό ιστολόγιο, χωρίς να ξοδέψετε ούτε 1€.Περισσότερα από 500 tutorials είναι στη διάθεσή σας.
Οι διαχειριστές του ιστολογίου «Στάλες στο γαλάζιο» σας συμβουλεύουν...
Αποφεύγετε την οποιαδήποτε προσφερόμενη "βοήθεια" από τυχάρπαστους και κατ' επίφαση "web designers", που από ιδιοτέλεια και μόνο προσπαθούν να εκμεταλλευθούν την άγνοιά σας!!!
Με εκτίμηση
«Στάλες στο γαλάζιο»
:-)