SEO και Προώθηση Ιστοσελίδων. |  Στάλες στο γαλάζιο ® <link href='https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjO_xH55Ot0rBN2FjKfX2q1BK5xJBTDlASgGauyEi0S1z8r-d5qd5n7QEQsP366Y4TVP9uv6ABPT3jy8_iwiNBdzhzZQhyphenhyphenLX4TATVDWeDbrgL2lTytFMdNXO0RG3bhAL0gfEmYBBOBpyfc/s72-c/SEO.jpg' rel='https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiME6DVcbv3gKvBNmYAN6FDaLxToDKS-E4cTNSSmHJAS370hC-oKXqo1VtWSfx20ExDsIsLjKJppxnTl_N-7lJi_B4ZDQzj5BQ5TZ9fMdN27ybf3x0Yzs0Jd7JQo_Ar824kLqZbIbRkOUU/s640/Stales_sto_Galazio.jpg'/>

0

Είναι το site σας έτοιμο για SEO...;;;

Οι περισσότεροι κατασκευαστές ιστοσελίδων και εταιρείες web design υπόσχονται ότι η ιστοσελίδα που θα σας κατασκευάσουν είναι SEO Ready, SEO Optimized και διάφορα άλλα στοιχεία που θα πρέπει να έχει για να βγαίνει στην πρώτη σελίδα της Google.

Μερικές μέρες μετά η ιστοσελίδα σας λανσάρεται και διαπιστώνετε με έκπληξη ότι μόνο SEO ready δεν είναι, έχοντας πάρα πολλές ατέλειες, ελλείψεις και κενά στο SEO που μάλλον θα χρειαστεί αντί να την διορθώσετε να την φτιάξετε από την αρχή.

Επειδή η ανακατασκευή της ιστοσελίδας σας σημαίνει διπλάσιο κόστος, συν διαφυγόντα κέρδη, θα πρέπει πριν ξεκινήσετε την κατασκευή της να λάβετε σοβαρά υπόψιν το SEO και τους παράγοντες κατάταξης στην Google.

Για να δείτε ακριβώς τι θα πρέπει να κάνετε και για να μην την πατήσετε ξανά, διαβάστε παρακάτω.

Ποια η διαφορά του SEO Ready με το SEO by Design...;;;

Το SEO Ready site είναι αυτό που ακριβώς λέει η λέξη, μια ιστοσελίδα έτοιμη για να την κάνετε SEO που σημαίνει ότι δεν έχει βελτιστοποιηθεί για τις μηχανές αναζήτησης ακόμα, αλλά θα πρέπει ένας ειδικός στο SEO να παραλάβει την ιστοσελίδα σας μετά την κατασκευή για να την προώθηση στις μηχανές αναζήτησης.

Εκ των πραγμάτων, επειδή το SEO ξεκινάει από τον σχεδιασμό της ιστοσελίδας και του περιεχομένου της, όπως καταλαβαίνετε, η μη συμμετοχή του SEO ή των κανόνων της βελτιστοποίησης ιστοσελίδων στο σχεδιαστικό στάδιο της ιστοσελίδας σας είναι εντελώς λάθος.

Είναι σαν να έχετε διαχωρίσει την σεισμική θωράκιση των σπιτιών με την κατασκευή τους.
Έτσι αφού φτιάξετε ένα σπίτι με τούβλα, μετά πάτε σε έναν ειδικό για να βάλει την αντισεισμική θωράκιση, η οποία περιλαμβάνει τον σκελετό του σπιτιού και το οπλισμένο σκυρόδεμα!

Ρωτήστε την εταιρεία κατασκευής για το SEO πριν φτιάξετε το site.

Για αυτό το πρώτο πράγμα που θα πρέπει να προσέξετε πριν κατασκευάσετε την πολυπόθητη ιστοσελίδα σας ή ηλεκτρονικό κατάστημα είναι να εξασφαλίσετε ότι η εταιρεία κατασκευής ιστοσελίδων ή ο web designer έχει γνώσεις SEO.

Γιατί θα πρέπει να το κάνετε αυτό...;;;

Γιατί ο λόγος που κατασκευάζετε μια νέα ιστοσελίδα είναι ένας: για να σας φέρει πωλήσεις και νέους πελάτες. Για να γίνει αυτό θα πρέπει να βγαίνει σε πολλές θέσεις στη Google και όσο το δυνατόν για περισσότερες λέξεις κλειδιά στην πρώτη σελίδα.

Κανένας δεν θέλει το site του να μην εμφανίζετε πουθενά στη Google και να μην έχει καμία ελπίδα να εμφανιστεί στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Φανταστείτε να πάτε σε μια εταιρεία κατασκευής ιστοσελίδων και να σας προτείνουν να κάνετε ένα τέλειο σχεδιαστικά site, με εντυπωσιακά γραφικά που όμως δεν θα φαίνεται σε καμία μηχανή αναζήτησης.

Για να αποφύγετε λοιπόν δυσάρεστες καταστάσεις θα πρέπει να κάνετε μερικές βασικές ερωτήσεις στην εταιρεία που έχετε αναθέσει την κατασκευή της ιστοσελίδας σας πριν ακόμα ξεκινήσετε και φυσικά πριν δώσετε την προκαταβολή.

Για να δείτε ποιες είναι αυτές οι ερωτήσεις, διαβάστε το ερωτηματολόγιο παρακάτω:

Ερωτηματολόγιο πριν την κατασκευή της ιστοσελίδας σας.

Οι ερωτήσεις σας θα πρέπει να είναι συγκεκριμένες και στοχευμένες για αυτό καλύτερα να έχετε πάει διαβασμένος σε αυτό το ραντεβού.
Έτσι καλό θα ήτανε να έχετε ήδη κατεβάσει και διαβάσει τον οδηγό SEO.
  1. Ποια πλατφόρμα θα χρησιμοποιήσετε στην κατασκευή της ιστοσελίδας και γιατί...;;;
  2. Οι πλατφόρμες κατασκευής ιστοσελίδων είναι αρκετές.
    Σε αυτό το άρθρο θα σας παρουσιάσω τις 5 δημοφιλέστερες πλατφόρμες κατασκευής e-shop αναλύοντας τα υπέρ και τα κατά τους. Κοινό χαρακτηριστικό όλων είναι η χρήση συνδυασμένων τεχνολογιών PHP & MySQL.

    Oι πλατφόρμες θα παρατεθούν ξεκινώντας από την καλύτερη και καταλήγοντας στην λιγότερο καλή, πάντα κατά την δική μου άποψη και με βάση τα υπέρ και τα κατά κάθε μιας ξεχωριστά.

    Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να προτιμήσετε μια γνωστή πλατφόρμα, παρά να καταφύγετε σε κάποιο custom CMS ή Custom eshop που έχει βγάλει η ίδια η εταιρεία κατασκευής γιατί έτσι δεν μπορείτε να αλλάξετε εταιρεία σε περίπτωση που θα αλλάξουν τα δεδομένα στην επαγγελματική σας σχέση.
  3. Πώς θα τοποθετήσετε τις λέξεις κλειδιά και σε ποιές σελίδες προορισμού...;;;
  4. Άμα είστε λίγο εξοικειωμένοι με το Google Adwords, τότε θα γνωρίζετε ήδη σχετικά με τις λέξεις κλειδιά και τις σελίδες προορισμού.
    Θα πρέπει λοιπόν να γνωρίζετε από πριν ποιες είναι οι λέξεις κλειδιά σας για την αγορά στόχο σας καθώς και σε ποια σελίδα προορισμού αντιστοιχεί η κάθε λέξη κλειδί.

    Το σωστό είναι να έχετε μια ισορροπία λέξεων κλειδιών ανά σελίδα προορισμού με δέκα λέξεις κλειδιά ανά σελίδα το μέγιστο.
    Το κοινότερο λάθος είναι αυτό την υδροκέφαλης αρχικής σελίδας και των ατροφικών εσωτερικών σελίδων προορισμού. Που σημαίνει ότι συνήθως παραφουσκώνουμε την αρχική σελίδα με λέξεις κλειδιά και παραμελούμε τις εσωτερικές σελίδες προορισμού που πρέπει και αυτές να έχουν ανάλογο αριθμό λέξεων κλειδιών.

    Για παράδειγμα άμα έχουμε 100 λέξεις κλειδιά, θα πρέπει να δημιουργήσουμε 100 διαφορετικές σελίδες προορισμού, κάθε μια για μια διαφορετική λέξη κλειδί ή να ομαδοποιήσουμε τις λέξεις κλειδιά και να φτιάξουμε τις ανάλογες σελίδες προορισμού.
    Για παράδειγμα άμα έχουμε 20 ομάδες λέξεων κλειδιών, θα χρειαστούμε τουλάχιστον 20 σελίδες προορισμού συμπεριλαμβανομένης και της αρχικής σελίδας.

    Με αυτόν τον τρόπο δεν θα επιβαρύνουμε τις σελίδες προορισμού με πολλές λέξεις κλειδιά και δεν αναγκαστούμε να κάνουμε spam φορτώνοντας τα meta tags και τα meta keywords καθώς και τα permalinks με λέξεις κλειδιά.
  5. Τι χρειάζεται για να βγούμε στην πρώτη σελίδα της Google...;;;
  6. Προσοχή γιατί εδώ οι απαντήσεις είναι πολύ συγκεκριμένες και δεν υπάρχει περιθώριο για χλευασμό, παράξενες αντιδράσεις ή ελλιπής απαντήσεις του τύπου σιγά σιγά θα ανεβούμε χωρίς να κάνουμε τίποτα.
    Οι απαντήσεις του τύπου θα κάνουμε Adwords -το οποίο είναι και τζάμπα σύμφωνα με κάποιους έξυπνους- και θα είμαστε πάντα στην πρώτη σελίδα της Google.

    Θέλω να υπενθυμίσω ότι το Adwords όπως και κάθε διαφήμιση στο ίντερνετ δεν είναι καθόλου τζάμπα και θα το καταλάβετε μόλις σας έρθει ο πρώτος λογαριασμός.

    Ο αλγόριθμός αναζήτησης της Google αποτελείτε από 200 παράγοντες κατάταξης τους οποίους θα πρέπει να πιάσετε έναν έναν από την αρχή.
    Κάθε παράγοντας κατάταξης είναι και ένας μικρός πόντος ανόδου για την ιστοσελίδα σας και η ιστοσελίδα που συγκεντρώνει τους περισσότερους πόντους κατάταξης είναι και ο νικητής στις σελίδες αποτελεσμάτων αναζήτησης (SERPS).

    Μην κάνετε το λάθος και πιστέψετε φθηνές δικαιολογίες και μην κάνετε το λάθος και δεν πάρετε τουλάχιστον 3 προσφορές από διαφορετικές εταιρείες κατασκευής ιστοσελίδων.
  7. Ποια στρατηγική SEO θα ακολουθήσουμε κάθε μήνα και με τι κόστος...;;;
  8. Καλό είναι να γνωρίζετε ότι θα χρειαστείτε από 3 έως 6 μήνες για να δείτε κάποια ορατά αποτελέσματα από την εκστρατεία SEO που έχετε ξεκινήσει από την ημέρα που έχετε βγάλει την ιστοσελίδα σας στον αέρα.

    Ίσως να χρειαστείτε και περισσότερο χρόνο από 6 μήνες μια και το SEO είναι μια μακροπρόθεσμη και επίπονη διαδικασία και απαιτούνται εξαιρετικά εξειδικευμένες γνώσεις για την εκτέλεση του στην πράξη.

    Άμα βλέπετε ότι δεν υπάρχει κάποιο σχέδιο ολοκληρωμένο για να ανεβείτε στην πρώτη σελίδα των μηχανών αναζήτησης και όλη η συζήτησης περιστρέφεται γύρω από το Adwords ή τη διαφήμιση στο Facebook, μάλλον θα πρέπει να ανησυχείτε γιατί δεν υπάρχει καμία ελπίδα να κερδίσετε τον ανταγωνισμό.
  9. Μην εμπιστεύεστε τους εξωτερικούς συνεργάτες.
  10. Αν και πάρα πολλές εταιρείες web design και δημιουργικά γραφεία έχουν ζητήσει τη συνεργασία της εταιρείας μου στο παρελθόν στο κομμάτι της βελτιστοποίησης ιστοσελίδων, καλό θα ήτανε να προτιμήσετε μια εταιρεία που έχει κάθετες λύσεις.

    Ο λόγος είναι γιατί πάλι το SEO αποκόπτεται από το Web Design και το Web design από το SEO.

    Σύμφωνα με το άρθρο μου Ολιστικό SEO 101, θα πρέπει αναγκαστικά να έχουμε μια πιο ολιστική αντιμετώπιση της βελτιστοποίησης ιστοσελίδων και να μην την βλέπουμε ως ξεχωριστό κομμάτι από την κατασκευή ιστοσελίδων.

    Οι εξωτερικοί συνεργάτες στο SEO, μπορεί να είναι μια πιθανή λύση αλλά καλύτερο θα ήταν ο ίδιος ο σχεδιαστής της ιστοσελίδας να έχει κάποιες βασικές γνώσεις στο SEO και να μπορεί να κατανοήσει ότι θα πρέπει να εντάξει τους βασικούς κανόνες του μέσα στον σχεδιασμό της ιστοσελίδας.
  11. Ποια πακέτα έχετε στο SEO και την προώθηση ιστοσελίδων...;;;
  12. Σίγουρα, κάθε ιστοσελίδα είναι διαφορετική, κάθε αγορά στόχος στο ίντερνετ έχει άλλον ανταγωνισμό και ως εκ τούτου θα πρέπει να υπάρχουν και διαφορετικά πακέτα προώθησης.

    Ένα ισορροπημένο πακέτο προώθησης ιστοσελίδων θα πρέπει αναγκαστικά να περιλαμβάνει κάθε μήνα τα παρακάτω:

    Δημιουργία περιεχομένου (blogging, περιγραφές προϊόντων, newsletter κτλ)
    Δημιουργία ποιοτικών backlinks με το χέρι και
    Social signals (tweet, shares, pins, likes κτλ)
    Indexing

    Άμα δεν υπάρχουν τα παραπάνω τέσσερα συστατικά σε ισορροπία, τότε μάλλον δεν θα έχετε και ισορροπημένα και σταθερά αποτελέσματα στην κατάταξη των μηχανών αναζήτησης.
  13. Ποιός θα γράψει τα κείμενα...;;;
  14. Η συγγραφή των κειμένων, η δημιουργία του περιεχομένου είτε αυτό είναι κείμενα, άρθρα ή βίντεο είναι πολύ σημαντική για να ανεβείτε στις μηχανές αναζήτησης.

    Η επαγγελματική συγγραφή των κειμένων λέγεται στα αγγλικά copywriting και για να έχετε επαγγελματικά αποτελέσματα θα πρέπει να γίνεται από επαγγελματίες του μάρκετινγκ ή επαγγελματίες αρθρογράφους.

    Φτωχά κείμενα σημαίνουν και φτωχά backlinks, φτωχά keywords και κατά συνέπεια θα χάνεται πάρα πολλές φράσεις κλειδιά ή long tail keywords που ευθύνονται για το 90% των οργανικών αναζητήσεων σήμερα.

    Μην ξεχνάτε ότι η Google καθώς και όλες οι μηχανές αναζήτησης είναι κειμενοκεντρικές και διαβάζουν κείμενα αντί για να διαβάζουν pixels, κώδικα, αντικείμενα, εικόνες ή ότι άλλο.

    Με βάση τα κείμενα και τις λέξεις κλειδιά των backlinks σας (anchor text) ταξινομείστε και ανεβαίνετε ή πέφτετε.
    Το συμπέρασμα είναι ότι όσο πιο πολλά, καλλογραμμένα κείμενα με σωστά εσωτερικά backlinks, δομή και cal lto action έχετε τόσο καλύτερα θα πάει το site σας στις μηχανές αναζήτησης.
  15. Χρειάζομαι blog για να ανέβω στη Google...;;;
  16. Η ερώτηση είναι ρητορική και η απάντηση είναι... ΝΑΙ.
    Ακόμα και αν σας πουν ότι το τάδε site δεν έχει blog και όμως είναι στην πρώτη σελίδα της Google δεν είναι δικαιολογία για να μην κάνετε ένα blog.

    Μπορεί το τάδε site να είναι στην πρώτη θέση στη Google χωρίς blog αλλά όπως αναφέραμε και παραπάνω έχει πιάσει τους περισσότερους από τους 200 παράγοντες κατάταξης της Google σε σύγκριση με τους ανταγωνιστές σας και έτσι είναι στην πρώτη θέση για κάποιες λέξεις κλειδιά.
    Το να αρχίσετε να κάνετε εκπτώσεις στους παράγοντες κατάταξης της Google είναι αντιπαραγωγικό και μάλλον δεν θα σας βοηθήσει καθόλου να κερδίσετε τον ανταγωνισμό.
Σημείωση:
Θυμηθείτε δύο βασικά πράγματα:
Ότι δεν έχει σημασία τι νομίζετε εσείς για το site σας (άμα είναι καλό, χρυσό, διαλεχτό), αλλά τι νομίζει η Google και
Θα πρέπει για να βγείτε στην πρώτη θέση της Google να κερδίσετε όλους τους άλλους που είναι ήδη εκεί.
Και τελειώνοντας αυτό το άρθρο θα σας πω μια ιστορία από δύο φίλους που βρέθηκαν στο δάσος αβοήθητοι με μια αρκούδα. Με το που είδαν την αρκούδα ο ένας φίλος άρχισε να τρέχει, ενώ ο δεύτερος έβγαλε ένα ζευγάρι αθλητικά και άρχισε να δένει τα κορδόνια.

Μα τι κάνεις του αποκρίθηκε ο πρώτος, δεν μπορείς να περάσεις την αρκούδα ακόμα και με τα αθλητικά παπούτσια.

Ο στόχος δεν είναι να περάσω την αρκούδα (εδώ είναι η Google), ο στόχος είναι να περάσω εσένα φίλε μου!
Στόχος σας λοιπόν δεν είναι να κερδίσετε την Google, αλλά να κερδίσετε τον ανταγωνισμό!


του Γιάννη Διβράμη

Δημοσίευση σχολίου Blogger

Παρακαλώ, την προσοχή σας ! ! !

* Εάν εντοπίσετε κάποιο πρόβλημα σε κάποια δημοσίευση (μη ενεργός συνδεσμος λ.χ. ή οτιδήποτε άλλο), παρακαλούμε κάντε τον κόπο να γράψετε στα σχόλιά σας, το οποιοδήποτε πρόβλημά σας, ώστε να προβούμε στην άμεση διόρθωσή του.
Επίσης, μπορείτε να αποστείλετε ένα "Ευχαριστώ" προς όσους ασχολήθηκαν & σας προσέφεραν ένα... κομμάτι από τη γνώση τους.

Παράκληση προς τους φίλους αναγνώστες-σχολιαστές:

* Να αποφεύγετε να γράφετε με greekglish γιατί τα σχόλιά σας ΔΕΝ θα γίνονται δεκτά.
* Αποφεύγετε το spamάρισμα στα σχόλια. - Please don't spam me!
* Σε περίπτωση που δεν έχετε καταλάβει κάτι, επικοινωνήστε μαζί μας μέσα από την φόρμα των σχολίων και θα σας απαντήσουμε σε εύλογο χρόνο, γι' αυτό ΜΗΝ καταφεύγετε στη αποστολή e-mail για τις όποιες απορίες σας.
* Χρησιμοποιήστε το Reply (που βρίσκεται κάτω από την εικόνα χρήστη), αν θέλετε να του απευθύνετε το λόγο, ή να απαντήσετε σε προυγούμενο σχόλιο.
* Το μέγιστο όριο χαρακτήρων είναι 4.096
* Τα σχόλιά σας θα δημοσιεύονται μετά τον απαραίτητο έλεγχο.

Σημείωση: Όσοι θέλετε να παίρνετε ειδοποιήσεις για τα σχόλια που κανετε, μην ξεχάσετε να τικάρετε το κουμπί "Να λαμβάνω ειδοποιήσεις"

Σας Ευχαριστούμε για την κατανόηση και την επίσκεψή σας.!

 
Top
Blogger Tutorials

Δημιουργήστε τώρα ένα ιδανικό ιστολόγιο, χωρίς να ξοδέψετε ούτε 1€.Περισσότερα από 500 tutorials είναι στη διάθεσή σας.
Οι διαχειριστές του ιστολογίου «Στάλες στο γαλάζιο» σας συμβουλεύουν...
Αποφεύγετε την οποιαδήποτε προσφερόμενη "βοήθεια" από τυχάρπαστους και κατ' επίφαση "web designers", που από ιδιοτέλεια και μόνο προσπαθούν να εκμεταλλευθούν την άγνοιά σας!!!
Με εκτίμηση
«Στάλες στο γαλάζιο»
:-)