Τι είναι και Πως γράφουμε ένα σωστό και αποτελεσματικό Newsletter; |  Στάλες στο γαλάζιο ® <link href='https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi0sNRi5IA137DXWgHgRxdwI2AXwzpiOexsAX_lv2zJ6tkB3_RKylhOZ9Z2fmhvCq3ltdboj-6PZXn6WuxOqnuGnDl8GtnJf75U8nEU8JneHH7pA_uzXuVd3-BKj-oEU48IT90ufQEvYX0/s72-c/Newsletter.jpg' rel='https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiME6DVcbv3gKvBNmYAN6FDaLxToDKS-E4cTNSSmHJAS370hC-oKXqo1VtWSfx20ExDsIsLjKJppxnTl_N-7lJi_B4ZDQzj5BQ5TZ9fMdN27ybf3x0Yzs0Jd7JQo_Ar824kLqZbIbRkOUU/s640/Stales_sto_Galazio.jpg'/>

0
Αν θέλαμε να μεταφράσουμε στα Ελληνικά την λέξη «Newsletter» θα λέγαμε «ενημερωτικό δελτίο».
Βεβαίως, ενημερωτικό δελτίο θα μπορούσε να είναι και η κλασσική εφημερίδα, ή τα διάφορα διαφημιστικά-ενημερωτικά έντυπα που μοιράζονται κατά καιρούς στο δρόμο, στις οικοδομές, κλπ.

Στην γλώσσα του ίντερνετ το newsletter είναι ένα email, ένα απλό μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου όπως όλα τα άλλα κλασσικά μηνύματα, με μια πιο επαγγελματική ή επίσημη υφή.

Ο αποστολέας, αυτός δηλαδή που στέλνει μαζικά το newsletter δεν στοχεύει αποκλειστικά και μόνο στην πώληση.

Ένα ενημερωτικό δελτίο μπορεί να αποστέλλεται από τους πάντες όπως εταιρίες, ιδιώτες, ιδρύματα, σχολεία, πανεπιστήμια, μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς, κλπ με μοναδικό στόχο την ενημέρωση του παραλήπτη.

Για παράδειγμα, ένα πανεπιστήμιο μπορεί να αναφέρει τις ημερομηνίες των τελικών εξετάσεων ή ένα επιμελητήριο να στέλνει τις επερχόμενες δράσεις και δραστηριότητες στα μέλη του.

Σαφώς και τα newsletter έχουν μεγαλύτερη επιτυχία στην προώθηση και πώληση προϊόντων και υπηρεσιών.

Μια νέα εταιρία στον χώρο των φωτοβολταϊκών συστημάτων μπορεί να θέλει να προωθήσει ένα νέο σύστημα το οποίο πραγματικά είναι ποιοτικό, αξιόλογο και προπάντων θα εξοικονομήσει χρήματα στον ιδιώτη.

Ένα βιβλιοπωλείο, μπορεί να στέλνει κάθε εβδομάδα μια πρόταση σε συγκεκριμένους πελάτες όπως για παράδειγμα την τελευταία έκδοση ενός δημοφιλούς συγγραφέα σε βιβλία καρδιολογίας.

Ένας χώρος εστίασης (bar, εστιατόρια, κλπ) μπορεί να στείλει μια εβδομάδα νωρίτερα μια προσφορά έκπτωσης ή να ανακοινώσει ένα νέο event.

Πολλές φορές είναι χρήσιμο και προτείνεται να συνδυάζεται η πώληση προϊόντων ή υπηρεσιών με την ενημέρωση του παραλήπτη.

Αν είστε εταιρία υπολογιστών μπορείτε μαζί με τα προϊόντα που θέλετε να προωθήσετε να αναφέρετε και μερικούς έξυπνους τρόπους επίλυσης κλασσικών προβλημάτων των υπολογιστών.

Μια εταιρία ενδυμάτων, μπορεί μια φορά να στείλει μια καλή προσφορά για αγορές ρούχων και την επόμενη ένα newsletter με προτάσεις μόδας, έξυπνες λύσεις για το styling και το καθημερινό ντύσιμο.

Πως γράφουμε ένα σωστό και αποτελεσματικό newsletter...;;;


Ακολουθούμε τις παρακάτω τεχνικές:

Προκλητικό – to the point – θέμα email.

Σκεφτείτε πολύ καλά ποιο θα είναι το κύριο θέμα σας. Είναι προτιμότερο να στείλετε 3 διαφορετικά newsletter με ένα συγκεκριμένο θέμα το κάθε ένα, παρά ένα newsletter το οποίο αναφέρει τρία θέματα.

Επίσης το θέμα σας πρέπει να είναι ότι πιο απαραίτητο για τον παραλήπτη και να είναι διατυπωμένο και με πολύ προκλητικό τρόπο.

Εικόνα Κεφαλίδας.

Βρείτε μια εικόνα από βιβλιοθήκες εικόνων, ή ιδανικά βάλτε μια δίκη σας φωτογραφία. Της εταιρείας σας, της ομάδας, ή του event.

H εικόνα πρέπει να είναι απλή και ωραία. Όχι ακραία και προκλητική, γιατί σκεφτείτε ότι ο παραλήπτης, για να άνοιξε το newsletter σας σημαίνει ότι ψάχνει για το θέμα και δεν έχει ανάγκη να εντυπωσιαστεί από κάτι.
Η εικόνα δεν πρέπει να ξεπερνά τα 650px πλάτος, γιατί θέλετε να ανοίγει σωστά το newsletter σας και από tablet, κινητά

Άμεσο κυρίως κείμενο.

Αμέσως μετά την κύρια εικόνα σας, πρέπει το πολύ σε δέκα γραμμές να πείσετε για κάτι παρά πολύ σημαντικό για εσάς μεν, αλλά ακόμη άγνωστο για τον παραλήπτη δε.
Αναφέρετε την ουσία και μόνο. Τίποτα παραπάνω.

Σχεδιασμός Newsletter.

CTA buttons (Call To Action) ή κουμπί παρακίνησης.

Ονομάζουμε ένα εύχρηστο και οπτικά ελκυστικό κουμπάκι το οποίο ψάχνει ο παραλήπτης αμέσως μόλις πεισθεί για αυτό που του προσφέρoυμε.


Στέλνουμε το newsletter με θέμα μια προσφορά, το ανοίγει ο παραλήπτης, βλέπει την εικόνα, διαβάζει το κείμενο, συνειδητοποιεί ότι ενδιαφέρεται άμεσα για την προσφορά.
Ο τρόπος επικοινωνίας μαζί μας θα γίνει μέσω ενός απλού κουμπιού CTA, όπως αυτό που τοποθετούμε στο τέλος του κειμένου.

Δημοσίευση σχολίου Blogger

Παρακαλώ, την προσοχή σας ! ! !

* Εάν εντοπίσετε κάποιο πρόβλημα σε κάποια δημοσίευση (μη ενεργός συνδεσμος λ.χ. ή οτιδήποτε άλλο), παρακαλούμε κάντε τον κόπο να γράψετε στα σχόλιά σας, το οποιοδήποτε πρόβλημά σας, ώστε να προβούμε στην άμεση διόρθωσή του.
Επίσης, μπορείτε να αποστείλετε ένα "Ευχαριστώ" προς όσους ασχολήθηκαν & σας προσέφεραν ένα... κομμάτι από τη γνώση τους.

Παράκληση προς τους φίλους αναγνώστες-σχολιαστές:

* Να αποφεύγετε να γράφετε με greekglish γιατί τα σχόλιά σας ΔΕΝ θα γίνονται δεκτά.
* Αποφεύγετε το spamάρισμα στα σχόλια. - Please don't spam me!
* Σε περίπτωση που δεν έχετε καταλάβει κάτι, επικοινωνήστε μαζί μας μέσα από την φόρμα των σχολίων και θα σας απαντήσουμε σε εύλογο χρόνο, γι' αυτό ΜΗΝ καταφεύγετε στη αποστολή e-mail για τις όποιες απορίες σας.
* Χρησιμοποιήστε το Reply (που βρίσκεται κάτω από την εικόνα χρήστη), αν θέλετε να του απευθύνετε το λόγο, ή να απαντήσετε σε προυγούμενο σχόλιο.
* Το μέγιστο όριο χαρακτήρων είναι 4.096
* Τα σχόλιά σας θα δημοσιεύονται μετά τον απαραίτητο έλεγχο.

Σημείωση: Όσοι θέλετε να παίρνετε ειδοποιήσεις για τα σχόλια που κανετε, μην ξεχάσετε να τικάρετε το κουμπί "Να λαμβάνω ειδοποιήσεις"

Σας Ευχαριστούμε για την κατανόηση και την επίσκεψή σας.!

 
Top
Blogger Tutorials

Δημιουργήστε τώρα ένα ιδανικό ιστολόγιο, χωρίς να ξοδέψετε ούτε 1€.Περισσότερα από 500 tutorials είναι στη διάθεσή σας.
Οι διαχειριστές του ιστολογίου «Στάλες στο γαλάζιο» σας συμβουλεύουν...
Αποφεύγετε την οποιαδήποτε προσφερόμενη "βοήθεια" από τυχάρπαστους και κατ' επίφαση "web designers", που από ιδιοτέλεια και μόνο προσπαθούν να εκμεταλλευθούν την άγνοιά σας!!!
Με εκτίμηση
«Στάλες στο γαλάζιο»
:-)