Χρόνια Πολλά στους εορτάζοντες ! ! ! |  Στάλες στο γαλάζιο ® <link href='https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhSVO1JN2UcKaTlO1elVSnzQCJu8jOXyaJeNe5kV4o9lRp2NsODk2GIES7hbdR-5vFqfOBGZxnq_u9KWjc6S_E-hIP7lcL7OWPDKBKkL8rg6RZzEkkM0Xq4YNZE0pBK48nHeXpjFLEYZxk/s72-c/Xronia+Polla.jpg' rel='https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiME6DVcbv3gKvBNmYAN6FDaLxToDKS-E4cTNSSmHJAS370hC-oKXqo1VtWSfx20ExDsIsLjKJppxnTl_N-7lJi_B4ZDQzj5BQ5TZ9fMdN27ybf3x0Yzs0Jd7JQo_Ar824kLqZbIbRkOUU/s640/Stales_sto_Galazio.jpg'/>

16
Σήμερα, έχουμε τη χαρά να γιορτάζουν δύο άτομα της ομάδας μας.
Καλεσμένοι οι πάντες για να τους ευχηθείτε.
Ο πρώτος, Το Αφεντικούλη μας, γνωστός σε όλους LoneEagle & στους φίλους Γιάννης, η δεύτερη ή Puppy-Doggy, ή Ιωάννα μας.
Γιάννη μου Πολύχρονος.
Χίλιες ευχές και Χρόνια Πολλά για μια υπέροχη κι αξέχαστη γιορτή.
ματςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςς!!!!!!!!!!!!



Ιωάννα μου, Καταρήν Καλή Χρονιά με Υγεία, μιας & δε τα χουμε πει και για την ονομαστική σου εορτή εγκάρδιες ευχές, πολύχρονη, τρισευτυχισμένη, υγιής σκέψη, αγάπη και ότι άλλο επιθυμείς γλυκιά μου.
Πολλά φιλιάααα!!!!

Δημοσίευση σχολίου Blogger

  1. τι να πρωτοευχηθώ!!!!Θειούλη μου,καμάρι μου χρόνια σου πολλά κ ευτυχισμένα,ότι επιθυμείς εύχομαι να σε χαιρόμαστε όσοι σ'αγαπάμε....να σαι πάντα μα πάντα ευτυχισμένος γιατί σου αξίζει,είσαι υπέροχο άτομο κ μου χεις σταθεί πολλές φορές (ή για να λέμε και του στραβού το δίκιο...)ΠΆΝΤΑ ήσουν δίπλα μου όταν σε χρειάστηκα....να μην πολυλογώ, να σαι πάντα καλά και να μου φωνάζεις πού και πού μπάς και αξιωθώ και βάλω μυαλό (που μεταξύ μας,δε το κόβω αλλά λέμε τώρα....)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. όσο για την άλλη την τρελιάρο την Ιωάννα εύχομαι τα καλύτερα!!!Κουκλάρα μου χρόνια σου πολλά κ ευτυχισμένα,να χαίρεσαι τη γιορτή σου ότι επιθυμείς,να σαι πάντα, πάντα μα πάντα ευτυχισμένη και υγιείς πάνω απο όλα. Να'σαι πάντα τρελιάρο όπως κ εγώ είμαι (να μη νιώθω μειονεκτικά xD) όπως λέει και ο Θειούλης μου θα πρεπε κανονικά να σου πω άντε και μ'ενα καλό παιδί με πλούσια ¨αισθήματα¨ αλλά εγώ θα σου πώ...βρες εσύ ένα καλό παιδί να σ'αγαπάει και να το αγαπάς και όλα τ άλλα έρχονται..τα λεφτά δε φέρνουν την ευτυχία....(ελπίζω να μη διαβάσει τη δημοσίευση ο ''άλλος'' ποιος τον ακούει μετά χαχααχχαχα.....Να περνάς υπέροχα Ιωαννίτσα μου!! (αααα και ξέχασα να βρίζεις λιγότερα το σκυλάκο σου...κρίμα μου ρχεται ο άμοιρος χαχα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γιάννη
    Μέρες που δέχεσαι ευχές,

    δέξου και μια από μένα

    Χρόνια πολλά. Χρόνια καλά,

    χρόνια ευτυχισμένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Iωάννα μου
    Ολόθερμες ευχές.
    Χρόνια πολλά,
    χαρούμενα κι ευτυχισμένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γιάννη μου, μαζί με την απέραντη αγάπη μου, οι σκέψεις κι οι ευχές μου, πάντα να σε συντροφεύουν κι αυτή η ξεχωριστή μέρα να σου χαρίσει ότι επιθυμείς.
    Κάθε σου μέρα να είναι μια ξεχωριστή γιορτή, μαζί μ' αυτούς που αγαπάς και σ' αγαπούν.
    Χρόνια πολλά κι ευτυχισμένα.
    Πολλά φιλιάααα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ιωάννα μου, για την ονομαστική σου εορτή σου εύχομαι ολόψυχα Χρόνια σου Πολλά, υγεία, ευτυχία και χαρά κι ότι άλλο επιθυμείς.
    Να είσαι πάντοτε γερή και δυνατή, γελαστή και οπλισμένη με θάρρος και υπομονή.
    Χρόνια Πολλάααα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ενα ονομα έχει μια σημασία και, σχεδόν πάντα, μια ιστορία.Ενας άνθρωπος χρωματίζει ένα όνομα και, μερικές φορές, ένα όνομα παίρνει στο... λαιμό του έναν άνθρωπο.Στο προκειμενο τωρα δλδ στους δυο εορταζοντες που τυχαινει να ειναι για μενα,καθημερινη παρε'ι'τσα μ',συγκατοικοι στη τρελα ,κατι σαν πασατεμπος ..ενα πραγμα...ακουστε χαμενα να μαθαινετε...

    Ιωάννης, Ιωάννα:προερχεται από την εβραϊκή λέξη Ιωννάθαν (η χάρη του Θεού).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ο Γιάννης είναι δυναμικός και αρκετά εως πολυ αυταρχικός,θα μου πειτε ...τη μας ειπες τωρα...λες και δεν τον ξερουμε...το ονομα φταιει παιδια, χαλαρα!
    Υπεύθυνος και άνθρωπος του καθήκοντος, αγαπάει πολύ την οικογένειά του.
    Κλειστός χαρακτήρας όταν βρίσκεται με πολύ κόσμο,γίνεται ιδιαίτερα ευχάριστος στον κύκλο των φίλων του.Ο λαος μας λεει το γνωστο και πολυ σοφο...σπιτι διχως Γιαννη προκοπη ΔΕΝ κανει,γι αυτο Ιβακι μ΄, φροντησε να βαλεις εναν τετοιο στο σπιτι σου με καθε δυνατο τροπο,στο ευχομαι μεσα απο την καρδια μου!!Επισης σου θυμιζω το γνωστο και σοφο, ..ο σκοπος αγιαζει τα μεσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Η Ιωαννα παλι είναι αισιόδοξη και γελαστή, αλλά λίγο εως πολυ επιπόλαιη.
    Έτοιμη πάντα για δράση, αντιμετωπίζει με χιούμορ τις αναποδιές της ζωής αλλιως ΔΕΝ τη παλευει.Πεισματαραααα,ετσι και βαλει κατι στο μυαλο της δεν τη σταματαει τιποτις.Αγωνιστρια,μαγκακι...παλευει μεχρι τελικης πτωσεως.Βρίσκει φίλους βρεθει κι οπου σταθει.Αγαπαει παραφορα οταν αγαπησει και μπορει στην καρδια της να χωρανε πολλοι, η συγκεκριμενη Ιωαννα ομως εχει μια αγαπη μοναδικη...το ΡΟΥΛΗ γνωστο και μη εξαιρετεο, ο οποιος στομα εχει και μιλια δεν εχει,και την αντεχει με στωικοτητα και υπομονη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ...και τωρα οι ευχες...Ευχόμαστε ολόψυχα υγεία και πρόοδο. Χρόνια πολλά για την ονομαστική σου γιορτή. Με πολύ αγάπη, οι γονείς σου.
    Ωχ! Σορυ αντεγραψα λαθος ευχη.....
    Ευχομαι και στους δυο και στον καθενα ξεχωριστα...Πολύχρονος/νη,να σας χαιρονται οσοι σας αγαπουν!!!Ακομη γιορταζετε ελπιζω να προλαβα...κανενας δεν μου ειπε οτι τα σχολια πρεπει να τα βαζουμε με δοσεις...Δεν θα μακρυγορισω αλλο....ΧροΝια σας ΠοΛΛα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. χαχαχαχα Μαρινάκι μου, Στεφάκι μου Καλημέεεεεεραααα
    ερεεε & να δει τα σχόλια, γέλια που θα χουμε

    Στέφι μου να σαι καλά, όντως σε υπέρ-αγαπάει κι αν σου φωνάζει καμιά φορα να ξερεις πως ποτέ δε το κάνει με κακία, φταίει το όνομα που λέει & η Μαρίνη χαχα

    Μαρινάκι ξέχασες τα βασικά, πεισματάρης, εγωίσταρος απρόβλεπτος σε όοοολααα του ρε παιδάκι μου.
    ΤΙ σχεδιάζει, ΤΙ έχει στο μυαλό του, ΤΙ έχει κανονίσει, ποτέεεεε δε μπορείς να το καταλάβεις.

    Γενικά είναι πολύ χαρισματικός άνθρωπος, όμως έχει όμως ένα χαρακτηριστικό που με στέλνει....τη γυναίκα
    Ελίσσεται & ξεγλυστράει με απίστευτη ευκολία & δε μπορείς να τον πιάσεις ΠΟΥΘΕΝΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
    Για παράδειγμα, τον έχεις ρωτήσει κάτι & να μην θέλει να σου απαντήσει???
    Δε φαντάζεσαι με ΤΙ μαγικό κι απίστευτο τρόπο σου αλλάζει θέμα & σε κάνει να συζητάς αυτό που θέλει εκείνος.
    Και μετά λες... μα αυτό που τον ρώτησα δε μου το απάντησε...
    Μιλάμε τον ξέρω 27 χρόνια & κάθε φορά την πατάω γκρρρρρρ
    Δε παίζεται με τίποτα....

    Φιλιά πολλάαααααα φιλενάδες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΟΛΟΥΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΣΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλημερούδια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Καλά Μαρίνη έδωσες ρεσιτάλ!!!!
    Ίβα σ'ευχαριστώ πολύ,ξέρω πως μ'αγαπάει πολύ και ότι μου λέει το λέει για καλό γι'αυτό και εσύ να μου τον προσέχεις γιατί είναι απο τα καλύτερα άτομα που χω γνωρίσει.Είναι πολλοί λόγοι που τον αγαπώ αλλά ο βασικότερος απο όλους είναι πως όταν θέλει κάτι να πει θα στο πει στα ίσια,δε θα κρύψει ποτέ τίποτα....Θειούλη μουυυυυυ μάκια μπουρμπουτσουλούκι μουυυυ!!!χαχααχχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Εγώ πάλι τι να πώ με τόσες ευχές?Πραγματικά δεν μπορούσα να το φανταστώ μέχρι που τις είδα.Σας ευχαριστώ πάρα πολύ όλους για τις θερμές ευχές σας.Όσο για το μωρό μου(Ρούλης)?Κάπου κάπου χρείαζεται και καμιά φωνή για να ξέρει ποιός από τους 2 μας κάνει κουμάντο.Αλλά εκτός απ'αυτό αν δεν ακούσει τα "γλυκόλογα" του δεν κάθεται και φρόνιμος.Οπότε χρειάζονται κι'αυτά κάπου κάπου.
    Όσον αφορά τον λεγόμενο μας "ΘΕΙΟ" κοινώς LoneEagle και συνονόματο του εύχομαι ολόψυχα μέσα από την καρδιά μου να χαίρεται και να τον χαίρονται αυτή & αυτοί που τον αγαπούν κι ας μουρμουράει.Δεν είναι κακός απλά του αρέσει να ασχολείται με κάτι!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλώ, την προσοχή σας ! ! !

* Εάν εντοπίσετε κάποιο πρόβλημα σε κάποια δημοσίευση (μη ενεργός συνδεσμος λ.χ. ή οτιδήποτε άλλο), παρακαλούμε κάντε τον κόπο να γράψετε στα σχόλιά σας, το οποιοδήποτε πρόβλημά σας, ώστε να προβούμε στην άμεση διόρθωσή του.
Επίσης, μπορείτε να αποστείλετε ένα "Ευχαριστώ" προς όσους ασχολήθηκαν & σας προσέφεραν ένα... κομμάτι από τη γνώση τους.

Παράκληση προς τους φίλους αναγνώστες-σχολιαστές:

* Να αποφεύγετε να γράφετε με greekglish γιατί τα σχόλιά σας ΔΕΝ θα γίνονται δεκτά.
* Αποφεύγετε το spamάρισμα στα σχόλια. - Please don't spam me!
* Σε περίπτωση που δεν έχετε καταλάβει κάτι, επικοινωνήστε μαζί μας μέσα από την φόρμα των σχολίων και θα σας απαντήσουμε σε εύλογο χρόνο, γι' αυτό ΜΗΝ καταφεύγετε στη αποστολή e-mail για τις όποιες απορίες σας.
* Χρησιμοποιήστε το Reply (που βρίσκεται κάτω από την εικόνα χρήστη), αν θέλετε να του απευθύνετε το λόγο, ή να απαντήσετε σε προυγούμενο σχόλιο.
* Το μέγιστο όριο χαρακτήρων είναι 4.096
* Τα σχόλιά σας θα δημοσιεύονται μετά τον απαραίτητο έλεγχο.

Σημείωση: Όσοι θέλετε να παίρνετε ειδοποιήσεις για τα σχόλια που κανετε, μην ξεχάσετε να τικάρετε το κουμπί "Να λαμβάνω ειδοποιήσεις"

Σας Ευχαριστούμε για την κατανόηση και την επίσκεψή σας.!

 
Top
Blogger Tutorials

Δημιουργήστε τώρα ένα ιδανικό ιστολόγιο, χωρίς να ξοδέψετε ούτε 1€.Περισσότερα από 500 tutorials είναι στη διάθεσή σας.
Οι διαχειριστές του ιστολογίου «Στάλες στο γαλάζιο» σας συμβουλεύουν...
Αποφεύγετε την οποιαδήποτε προσφερόμενη "βοήθεια" από τυχάρπαστους και κατ' επίφαση "web designers", που από ιδιοτέλεια και μόνο προσπαθούν να εκμεταλλευθούν την άγνοιά σας!!!
Με εκτίμηση
«Στάλες στο γαλάζιο»
:-)